Ecco Travel organizuje study tour do Chin. Agenci przygotowują się na rosnące zainteresowanie kierunkiem

Study tour Chiny Ecco Travel
Study tour Chiny Ecco Travel

Ecco Travel organizuje pierwszy, po dłuższej przerwie polski study tour do Chin, który odbędzie się w terminie 3-12 grudnia. Wyjazd, pierwotnie planowany na listopad został przesunięty ze względu na zmiany w połączeniach lotniczych. Celem podróży jest przygotowanie agentów do obsługi rosnącego zainteresowania Chinami, które po pandemii znów stały się jednym z najpopularniejszych egzotycznych kierunków wybieranych przez polskich turystów.

Program wyjazdu obejmuje wizyty w kluczowych miejscach, takich jak Pekin (Świątynia Nieba, Plac Niebiańskiego Pokoju, Wzgórze Węglowe, grobowce cesarzy z Dynastii Ming), Xi’an z Armią Terakotową oraz Pingyao z listy Światowego Dziedzictwa UNESCO.

„Początkowo planowaliśmy nasz wyjazd na drugą połowę listopada, ale zmiany w siatkach połączeń lotniczych spowodowały przesunięcie terminu. Jesteśmy jednak gotowi na takie wyzwania i szybko znaleźliśmy nowe rozwiązanie. Chcemy inwestować w doświadczenie naszych agentów, by mieli pełne wsparcie i wiedzę, które są kluczowe w budowaniu relacji ze wspólnymi klientami” – mówi Karolina Warzybok, prezes zarządu Ecco Holiday, właściciela marki Ecco Travel.

Chiny, które ponownie otworzyły się na turystów w 2023 roku, stały się jednym z najchętniej wybieranych kierunków przez klientów Ecco Travel. Touroperator oferuje 12 różnych programów podróży do tego kraju, w tym popularne opcje, jak „Chiny i Tybet” oraz najnowszy program „Chiny – latające góry”, który obejmuje wizytę w Narodowym Geoparku Zhangjiajie, będącym inspiracją dla fikcyjnego świata Pandora w filmie „Avatar”.