OSAT zaprezentował agentom egzotyczną ofertę Mauritiusa
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych (OSAT) wraz z Mauritius Tourism (MTPA) zorganizowało podróż dla 16 najlepszych agentów turystycznych na Mauritius. Celem wizyty było nie tylko zapoznanie się z atrakcjami tej egzotycznej wyspy, ale także wzmocnienie współpracy z MTPA, co ma przynieść korzyści zarówno agentom, jak i ich klientom.
Program wyjazdu był bardzo zróżnicowany. Uczestnicy mieli okazję doświadczyć całodniowego rejsu katamaranem, który pozwolił im podziwiać widoki wyspy z morza, a także odwiedzić znane atrakcje, takie jak Ziemia 7 kolorów w Chamarel oraz Vallée des Couleurs, gdzie czekał na nich zjazd tyrolką.
„Podjęliśmy współpracę z MTPA w ramach której zorganizowaliśmy fam-trip dla członków OSAT. Wyjazd ten poprzedzony był staranną selekcją uczestników wśród naszych członków, którzy wzięli udział w konkursie. Trwał on trzy tygodnie i polegał na promowaniu Mauritius w mediach społecznościowych. W rywalizacji uczestniczyło kilkadziesiąt biur podróży” – mówi Marcin Wujec, prezes zarządu OSAT.
Agenci mieli również możliwość odwiedzenia historycznych miejsc, jak fabryka cukru oraz wytwórnia rumu, co wzbogaciło ich wiedzę o lokalnej kulturze i tradycjach.
W czasie pobytu uczestnicy zwiedzili najlepsze hotele renomowanych sieci w tym Beachcomber czy Constance. Doświadczenia pozwoliły agentom na bezpośrednie przetestowanie standardów obsługi, jakości oferowanych usług oraz kulinarnej oferty.
„Można wysłać influencerów, ale też warto, by to właśnie doświadczeni agenci turystyczni jako eksperci, pokazywali, jak wyglądają takie miejsca. Dla nas wszystkich ważne jest, aby agenci stawali się takimi ekspertami turystycznymi, którzy autentycznie i fachowo opowiadają o danym miejscu, a takie działania pozwalają im właśnie na zdobycie tego doświadczenia” – dodaje Marcin Wujec.
Wyjazd okazał się nie tylko udany, ale także inspirujący. Agenci zdobyli wiedzę, którą będą mogli wykorzystać w promocji Mauritius jako wymarzonego miejsca na wakacje. Połączenie pasji do podróży z profesjonalnym wsparciem OSAT oraz MTPA otwiera nowe możliwości w branży turystycznej.
POWIĄZANE WPISY
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Górna Austria zaprasza Polaków. Atrakcje dla całej rodziny, zimowe szlaki i zabytki UNESCO
Na początku listopada odbyło się spotkanie dla dziennikarzy z przedstawicielami Górnej…
0 Komentarzy5 Minuty
12 listopada 2024
Fundacja Happy Kids i Rainbow wysyłają mamy zastępcze na wakacje
Pracują 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Bez urlopów, bez L4, bez wolnych…
0 Komentarzy3 Minuty