„Ważne z kim, ciekawe dokąd” – PLL LOT zachęca do odkrywania świata w jesiennej kampanii

Jesienna kampania LOT
Jesienna kampania LOT

Polskie Linie Lotnicze LOT inspirują do podróży w najnowszej kampanii „Ważne z kim, ciekawe dokąd”, w której promują dziewięć nowych kierunków, takich jak Taszkent, Teneryfa, Lizbona czy Larnaka. Najnowsza kampania podkreśla rolę przewoźnika, jako partnera w podróżowaniu.

Działania reklamowe prowadzone są w kinie, radiu, prasie, digitalu oraz na kanałach social media narodowego przewoźnika. Przewidziane są także akcje specjalne, w tym konkurs radiowy, w którym do wygrania będą bilety lotnicze.

„Jesienna odsłona naszej kampanii odzwierciedla dynamiczny rozwój PLL LOT – dzięki sukcesywnie dołączającym do floty samolotom, w tym roku ogłosiliśmy aż dziewięć nowych kierunków. To dowód naszej konsekwencji w realizowaniu strategii oraz spełnianiu potrzeb klientów. Chcemy, by marka LOT była mostem, który łączy pasażerów z nowymi, fascynującymi miejscami, inspirując ich do odkrywania świata. Wiemy, jak ważne w każdej podróży jest to, z kim podróżujesz, ale również jesteśmy ciekawi, dokąd nasi pasażerowie wyruszą w kolejną podróż marzeń! Zapraszamy na nasze gościnne pokłady, życząc państwu wielu niezapomnianych doświadczeń” – podkreśla Ewa Lampart, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej PLL LOT.