Rainbow nagrodzony w konkursie Effie Awards Poland 2024

Rainbow z nagrodą Effie Awards Poland 2024
Rainbow z nagrodą Effie Awards Poland 2024

Rainbow zdobył srebrną statuetkę w konkursie Effie Awards Poland 2024 za wprowadzenie przycisku rezerwacji wstępnej na swojej stronie, co przyniosło firmie dodatkowe 157 mln zł w sprzedaży online. To ósme wyróżnienie dla biura w konkursie, który nagradza skuteczność działań i innowacyjne rozwiązania marketingowe.

Nagrodzony przycisk to funkcja „rezerwacji wstępnej”, pozwalająca turystom zablokować cenę i miejsce na wybrany wyjazd przez kilka dni, dając im czas na podjęcie decyzji bez presji. Ta funkcjonalność wygenerowała 157 mln zł dodatkowej sprzedaży w kanale online.

„Okazuje się, że proste rozwiązania są najlepsze. Ta nagroda to efekt ciężkiej pracy zespołu pracowników IT, Call Center, E-commerce i Marketingu” – podkreśla Michał Jaworski, dyrektor ds. e-commerce, marketingu i strategii omnichannel.