ALLinTOO w Łodzi zgromadziło 60 wystawców i 100 kupujących

Workshop ALLinTOO
Workshop ALLinTOO /fot. Asia Wiśniewska

Pod koniec października w Hotelu Ambasador Premium w Łodzi odbyła się VI edycja Międzynarodowego Workshopu Turystycznego ALLinTOO. Wydarzenie przyciągnęło 60 wystawców z całego świata oraz 100 kupujących z Polski, Czech, Węgier i Włoch. Uczestnicy wzięli udział w kilkudziesięciu spotkaniach biznesowych.

Podczas workshopu odbyło się kilkadziesiąt spotkań przy stolikach biznesowych wystawców z różnych zakątków świata, w tym z Japonii, Malediwów, Brazylii, Republiki Dominikańskiej, Afryki, Gruzji, Armenii, krajów Europy Środkowo-Wschodniej i wielu innych. W ciągu dwóch dni uczestnicy mieli okazję nawiązać nowe kontakty, wymieniać doświadczenia i omówić możliwości współpracy w branży turystycznej.

Wieczorna gala towarzysząca wydarzeniu była zwieńczeniem intensywnego dnia. Organizatorzy zagwarantowali uczestnikom wiele atrakcji, Rozlosowano ponad 50 nagród, w tym dziewięciodniowy pobyt w Kostaryce ufundowany przez Best of Costa Rica DMC. Goście mieli także okazję spróbować win od partnerów wydarzenia – Grand Tokaj z Węgier oraz Małokarpackiego Szlaku Winnego ze Słowacji.

Drugi dzień ALLinTOO rozpoczął się grą terenową, która pozwoliła uczestnikom lepiej poznać wielokulturową historię Łodzi. Dzięki bogatemu programowi, wydarzenie połączyło aspekty biznesowe z promocją lokalnej kultury i tradycji.

Tegoroczna edycja ALLinTOO odbyła się pod patronatem Litwy jako kraju partnerskiego. Natomiast Łódź była miastem partnerskim wydarzenia. Kolejna edycja workshopu planowana jest na marzec 2025 roku w Katowicach.