Exim Tours podsumował sezon letni: wzrost liczby klientów o 30 proc.
Exim Tours podsumował sezon letni 2024, odnotowując blisko 30 proc. wzrost liczby klientów w porównaniu z rokiem poprzednim. Touroperator przewiduje, że 2024 rok zakończy z wynikiem niemal 300 tys. obsłużonych klientów i obrotami sięgającymi miliarda złotych. Podczas uroczystej gali w Warszawie firma uhonorowała najlepszych agentów, zaprezentowała nowe kierunki podróży – Bahrajn oraz emiraty Ras Al Khaimah, a także przedstawiła plany na sezon zimowy 2024/25 i lato 2025.
Sezon lato 2024 okazał się przełomowy dla Exim Tours. Firma odnotowała 30 proc. wzrost liczby pasażerów w porównaniu do 2023 roku, co przełożyło się na bardzo dobre wyniki finansowe. Gwarancja ubezpieczeniowa biura wzrosła o 19 mln zł, osiągając rekordowe 114 mln zł.
„Tak duże wzrosty obserwujemy w skali rok do roku i miesiąc do miesiąca. Rozpoczęty sezon zima 2024/25 także potwierdza tendencję zwyżkową. To dowód na to, że nasza praca znajduje uznanie w oczach dotychczasowych klientów i przyciąga nowe osoby. Statystyki na koniec 2024 roku będą imponujące: niemal 300 tys. klientów oraz prawie miliard obrotu. Te liczby dobitnie pokazują, jak ważnym graczem w swojej branży jesteśmy” – podkreśla Marcin Małysz, prezes Exim Tours.
„Choć wszystkie liczby są dla nas ogromnym powodem do dumy, to nie będziemy spoczywać na laurach. Dzięki temu, że jesteśmy częścią DERTOUR Group oraz REWE, mamy fundamenty do dalszego umacniania czołowej pozycji na rynku biur podróży w Polsce. Są w ofercie zimowej Exim Tours kierunki absolutnie pionierskie na polskim rynku: Polinezja Francuska czy też Bahrajn, który cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. To dla nas potwierdzenie słuszności naszej strategii i dowód, że możemy wyznaczać trendy rynkowe” – dodaje Marcin Małysz.
Wyraźne polepszenie wyników sprzedaży dotyczy również produktu Exim po mojemu, czyli wyjazdów opartych o rejsy rozkładowe.
„Mijający rok jest rekordowy, z perspektywy sprzedaży ofert Exim po mojemu, czyli pakietów dynamicznych. Mamy wieloletnie doświadczenie w tym obszarze, co sprawia, że notujemy coraz lepsze wyniki. Ten sukces to wynik kilku czynników: przede wszystkim naszej konsekwentnej pracy i dopasowania oferty do potrzeb naszych klientów, atrakcyjności pakietów oraz wzrastającej samodzielności pasażerów. Prognozujemy, że nasz produkt będzie z tych powodów cieszył się jeszcze większym zainteresowaniem”– wskazuje Dawid Potoczny, dyrektor produktu lotów regularnych w Exim Tours.
Nagrody dla najlepszych
Podczas warszawskiej gali najlepsi agenci zostali nagrodzeni certyfikatami sprzedaży w sześciu kategoriach: Bursztynowej, Srebrnej, Złotej, Platynowej, Diamentowej i Brylantowej. Zwycięzcy programu „Najlepsi pod Słońcem” otrzymali dodatkowo vouchery na wyjazdy do Bahrajnu i Ras Al Khaimah.
W 2024 roku Exim Tours intensywnie inwestowało także w marketing, stawiając na kampanie w telewizji, mediach zewnętrznych oraz online. Firma dynamicznie rozwijała swoje kanały komunikacji, co przyniosło znaczący wzrost świadomości marki.
„Wzmacniamy markę, inwestujemy w media na dużą skalę. Byliśmy obecni w telewizji, na outdoorach, nośnikach DOOH, aby zwiększać rozpoznawalność naszej marki. Internet daje ogromne możliwości, co efektywnie wykorzystujemy. Stronę exim.pl odwiedza wielu nowych użytkowników, a do naszych doradców dzwoni coraz więcej Polaków spragnionych odpoczynku” – podkreśla Marcin Tobiasz, marketing manager Exim Tours.
Exim Tours zaprezentowało również ofertę na lato 2025, obejmującą zarówno klasyczne kierunki, takie jak Hiszpania, Turcja, Egipt czy Grecja, jak i egzotyczne destynacje, w tym Malediwy, Seszele, Bali czy Wietnam. W zimowej ofercie firma wprowadziła nowe destynacje: Bahrajn i emirat Ras Al Khaimah.
POWIĄZANE WPISY
28 listopada 2024
Ryanair zachęca podróżnych największą promocją w swojej historii
28 listopada od godz. 10 rusza Black Friday w Ryanair. Przewoźnik zapowiada, że…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2024
Kiwi.com: 43 proc. Polaków wróci na święta do kraju, egzotyka popularna na Nowy Rok
Dla 43 proc. Polaków Boże Narodzenie to czas powrotów – najczęściej do Warszawy, Krakowa…
0 Komentarzy2 Minuty
27 listopada 2024
Grzegorz Bosowski sprzedał udziały we Fly.pl inwestorowi spoza branży, pozostaje prezesem
Po 18 latach istnienia internetowe biuro podróży Fly.pl zostało sprzedane prywatnemu…
0 Komentarzy3 Minuty
27 listopada 2024
Brussels Airlines rozszerza siatkę połączeń na lato 2025
Brussels Airlines przygotowują się do sezonu letniego 2025, rozszerzając ofertę…
0 Komentarzy2 Minuty
27 listopada 2024
Marta Jonak-Mikołajczyk dyrektorem ds. zarządzania przychodami w hotelu Bel Mare & Aqua Resort w Międzyzdrojach
Marta Jonak-Mikołajczyk została dyrektorem odpowiedzialnym za zarządzanie przychodami w…
0 Komentarzy1 Minuty
27 listopada 2024
Mercure Kraków Stare Miasto partnerem krakowskich szopek
Mercure Kraków Stare Miasto, jako główny partner 82. Konkursu i Wystawy Szopek…
0 Komentarzy3 Minuty
26 listopada 2024
ALLinTOO w Łodzi zgromadziło 60 wystawców i 100 kupujących
Pod koniec października w Hotelu Ambasador Premium w Łodzi odbyła się VI edycja…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2024
IBTM World 2024: Polska zyskuje uznanie jako destynacja MICE
Ponad 73 tys. spotkań biznesowych, wzrost liczby Hosted Buyers o 18 proc. oraz udział…
0 Komentarzy4 Minuty
26 listopada 2024
Ryanair rozszerza współpracę z Omio
Ryanair poinformował, że jego pełna oferta dotycząca lotów na 235 kierunkach jest…
0 Komentarzy1 Minuty