Costa Crociere nagradza partnerów i prezentuje ofertę na 2025

Costa Crociere podsumowała rok 2024, fot. materiały prasowe
Costa Crociere podsumowała rok 2024, fot. materiały prasowe

Costa Crociere, włoska firma oferująca rejsy wycieczkowe, podsumowała rok 2024 podczas 29. edycji „Protagonisti del Mare” w Mediolanie. Przy tej okazji wyróżniła najlepszych partnerów handlowych oraz zaprezentowała plany na 2025 rok. W wydarzeniu wzięło udział 2,5 tys. uczestników z całego świata, w tym polskie biura podróży: Grupa Atlas Tours i Adventure & Cruises, które zostały nagrodzone za osiągnięcia sprzedażowe.

11 grudnia 2024 roku w Allianz MiCo Convention Center w Mediolanie odbyła się 29. edycja „Protagonisti del Mare” – najważniejsze wydarzenie Costa Crociere, skierowane do partnerów handlowych. Tegoroczna odsłona została wzbogacona o premierową edycję „Costa Global Summit”, prezentującą najnowsze osiągnięcia i plany firmy na nadchodzący rok. Gala była okazją do przedstawienia najnowszej oferty firmy, której celem jest połączenie morskich i lądowych destynacji w ramach innowacyjnej koncepcji Sea & Land Destinations.

„Po roku pełnym zaufania i zadowolenia naszych międzynarodowych gości jesteśmy gotowi z wielkim entuzjazmem stawić czoła 2025 r. Dzięki zaufaniu naszych partnerów handlowych chcemy dotrzeć do nowych klientów, spełniając potrzeby i pragnienia entuzjastów rejsów” – powiedział Mirco Vassallo, dyrektor ds. sprzedaży międzynarodowej Costa.

„Nasza innowacyjna oferta Sea Destinations, łączy morze i ląd, oferując nieoczekiwane destynacje i wciągające doświadczenia obok naszych niezrównanych Land Destinations. Te Sea & Land Destinations są dostępne wyłącznie w Costa i zrewolucjonizowały koncepcję rejsów, osiągając wielki sukces i tworząc wartość dla rynku i naszych partnerów handlowych. Mocno wierzymy w tę ofertę i będziemy ją nadal rozwijać w 2025 r., ponieważ naszym głównym celem pozostaje zapewnienie naszym gościom naprawdę niezapomnianych wakacji” – dodał Mirco Vassallo.

Kluczowym punktem programu było wręczenie nagród dla biur podróży i agentów wyróżniających się najlepszymi wynikami sprzedaży oraz wsparciem dla marki Costa Crociere. W gronie laureatów znalazły się także dwie polskie agencje: grupa Atlas Tours – nagrodzona w kategorii „Best Individual Sales” oraz Adventure & Cruises – wyróżniona w kategorii „Over the Top”.

„To była przyjemność docenić na scenie Adventure & Cruises i Grupa Atlas Tours za ich wybitne występy. Cieszyliśmy się również, że na tym wyjątkowym wydarzeniu obecni byli inni polscy partnerzy handlowi, co wyraźnie wskazuje na znaczenie tego rynku” – powiedział Alessandro Bottaro, dyrektor rynków międzynarodowych Costa Cruises.

„W Costa zobowiązujemy się do wspierania naszych partnerów handlowych poprzez oferowanie usług skoncentrowanych na 360-stopniowym wsparciu. Naszym celem jest uczynienie naszych produktów bardziej dostępnymi i zapewnienie, że podróże ich klientów będą łatwe i bezproblemowe, od narzędzia do rezerwacji po wejście na pokład naszych statków” – dodał Alessandro Bottaro.