PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie międzynarodowej. Celem współpracy jest rozwój turystyki oraz kreowanie pozytywnego wizerunku kraju. Działania obejmować będą wsparcie turystyki kulturowej i kulinarnej, a także organizację wydarzeń promujących Polskę zarówno w kraju, jak i za granicą.
Porozumienie obejmuje szeroki zakres inicjatyw, takich jak promocja polskiego dziedzictwa kulturowego, wspólna organizacja wydarzeń promocyjnych czy upowszechnianie wizerunku Polski jako nowoczesnej i gościnnej destynacji. PPL i POT będą działać w ramach wspólnych kampanii, takich jak „Hello, it’s Poland” oraz wspierać promocję obiektów wpisanych na listę UNESCO.
„Zacieśnienie współpracy z Polską Organizacją Turystyczną to dla nas naturalny krok w stronę jeszcze efektywniejszego wykorzystania potencjału obu podmiotów. PPL i POT łączy wspólny cel – promocja Polski na świecie i wzmacnianie jej pozycji jako atrakcyjnej destynacji turystycznej. Naszym celem jest nie tylko rozwój infrastruktury lotniskowej, ale także aktywne wspieranie działań, które zachęcają turystów do odkrywania Polski – oczywiście z wykorzystaniem naszych wszystkich lotnisk. Dzięki tej współpracy możemy dotrzeć do szerszego grona odbiorców i wspólnie kreować pozytywny wizerunek naszego kraju” – podkreślił Adam Sanocki, członek zarządu PPL odpowiedzialny za strategię i innowacje.
„Polskie Porty Lotnicze jako spółka Skarbu Państwa i Polska Organizacja Turystyczna jako agencja rządowa są naturalnymi partnerami w działaniach na rzecz promocji Polski. Łącząc nasze kompetencje i zasoby, możemy skutecznie wzmacniać pozycję naszego kraju na globalnej mapie podróży. Nasze wspólne inicjatywy, które chcemy zrealizować w przyszłości, takie jak akcja „Hello, it’s Poland” czy promocja obiektów UNESCO, pokazują, jak istotna jest synergia działań na poziomie ogólnokrajowym i międzynarodowym” – zaznaczył Marcin Danił, członek zarządu PPL odpowiedzialny za sprzedaż i finanse.
PPL i POT zamierzają organizować wydarzenia promocyjne, promować polską kulturę i kulinaria oraz wzmacniać wizerunek Polski jako nowoczesnego i gościnnego kraju. Podpisane porozumienie stanowi początek intensywnych działań promocyjnych, takich jak kampanie reklamowe, współpraca z zagranicznymi mediami i organizacja wydarzeń branżowych, których celem jest wzrost liczby turystów odwiedzających Polskę oraz budowanie trwałego wizerunku kraju, jako miejsca pełnego możliwości turystycznych i kulturalnych.
„Polskie lotniska są oknem na świat dla milionów turystów odwiedzających nasz kraj. Cieszymy się, że dzięki współpracy z Polskimi Portami Lotniczymi będziemy mogli skuteczniej promować polską ofertę turystyczną na rynkach zagranicznych. Wspólnie będziemy dążyć do tego, by Polska była postrzegana jako nowoczesny, gościnny i atrakcyjny kierunek podróży” – podsumował Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
20 grudnia 2024
Kiwi.com: wzrost cen nie powstrzymuje Polaków przed podróżowaniem
Z raportu Kiwi.com wynika, że Polacy nie rezygnują z podróży, mimo rosnących cen. W 2024…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2024
Monika Wacowska-Maciąg na czele dwóch hoteli Leonardo Boutique w Krakowie
Monika Wacowska-Maciąg od grudnia 2024 roku objęła stanowisko hotel managera w Leonardo…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka podsumowało lato 2024. Wzrost liczby pasażerów o 32 proc.
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka podsumował sezon letni 2024, podczas gali na której…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2024
Costa Crociere nagradza partnerów i prezentuje ofertę na 2025
Costa Crociere, włoska firma oferująca rejsy wycieczkowe podsumowała rok 2024 podczas 29.…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2024
Biura podróży – rosną ceny imprez turystycznych
Średnia cena wyjazdów zaplanowanych na pierwszy tydzień sierpnia wzrosła w ostatnim…
0 Komentarzy1 Minuty