Emirates zwiększają liczbę lotów na Madagaskar. Sześć połączeń tygodniowo od kwietnia

fot. Emirates

Po inauguracji lotów Emirates na Madagaskar we wrześniu 2024 roku, przewoźnik wprowadza od 2 kwietnia 2025 roku, dodatkowe loty do tego kraju zwiększając rozkład z czterech do sześciu połączeń tygodniowo. Ten krok wzmacnia zaangażowanie linii lotniczych we wsparcie celów turystycznych Madagaskaru, aby przyjmować więcej podróżnych i promować destynację dla globalnych odbiorców.

Od czasu rozpoczęcia lotów w ubiegłym roku linie Emirates odnotowały ogromny popyt na połączenia pasażerskie między Antananarywą a Dubajem, na trasach przylotowych i wylotowych. Przy obecnym pełnym obłożeniu czterech cotygodniowych lotów, zwiększenie liczby miejsc oferowanych na tej trasie pomoże Madagaskarowi przyciągnąć więcej turystów. Zapewni to także podróżnym większy wybór i komfort w planowaniu wyjazdów.

Rozszerzony rozkład lotów między Dubajem a Antananarywą, z przesiadką w Mahe, będzie obsługiwany we wszystkie dni z wyjątkiem poniedziałków.

Bilety można rezerwować na stronie emirates.com, w sklepach stacjonarnych Emirates, w aplikacji oraz za pośrednictwem biur podróży. Pakiety wakacyjne można również nabyć za pośrednictwem Emirates Holidays i innych touroperatorów na całym świecie.

Linie Emirates wspierają rozwój turystyki na Madagaskarze, promując go jako najlepszy cel podróży wśród globalnej sieci touroperatorów. Wśród głównych atrakcji wyspy znajdują się trzy miejsca wpisane na listę światowego dziedzictwa UNESCO. Madagaskar słynie również z bogatej bioróżnorodności.

W ciągu ostatnich kilku miesięcy linie lotnicze odnotowały duży popyt na loty na Madagaskar ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Sri Lanki, Francji, Wielkiej Brytanii, Chin, Japonii, Hiszpanii i Włoch. Podróżni z Madagaskaru podróżowali głównie do Dubaju, a także na Seszele, do Francji, Indii, na Sri Lankę, do Włoch i Japonii.

Wraz ze wzrostem liczby połączeń na Madagaskar, samoloty Boeing 777 obsługujące loty Emirates zapewniają dodatkową pojemność ładunkową na potrzeby importu i eksportu, z możliwością załadunku do 20 ton towaru na lot w luku bagażowym samolotu.