Arabia Saudyjska promuje swoją ofertę w Europie. Roadshow STA w Polsce i Czechach

Saudi Tourism Authority wyrusza na roadshow w Czechach i Polsce, potwierdzając swoje zaangażowanie w tych europejskich rynkach. Wydarzenia odbędą się 25 lutego w Pradze i 26 lutego w Warszawie, gromadząc saudyjskie firmy DMC, czołowe hotele oraz kluczowych przedstawicieli branży turystycznej w celu budowania długoterminowych relacji i współpracy.
STA dostrzega potencjał Polski i Czech jako cennych rynków źródłowych dla saudyjskiej turystyki. Polska z dynamicznie rozwijającą się gospodarką i populacją liczącą ponad 36 mln, odnotowuje stały wzrost liczby wyjazdów turystycznych. Podobnie czescy podróżnicy słyną z zamiłowania do aktywnego i kulturowych podróży, co sprawia, że różnorodna oferta Arabii Saudyjskiej doskonale odpowiada ich zainteresowaniom.
Wśród saudyjskich partnerów, którzy potwierdzili udział w wydarzeniu, są m.in.: Al Hussam Tourism, GoZahid Destination Management, Saudi Silk Road, Shaden Hospitality Company, Rayna Arabia for Travel and Tourism i inni. Uczestnicy roadshow będą mieli okazję do bezpośrednich spotkań biznesowych, sesji networkingowych oraz paneli dyskusyjnych, które pogłębią wzajemne zrozumienie i stworzą nowe możliwości współpracy. Wydarzenia będą również platformą do zaprezentowania bogatej kultury i legendarnej saudyjskiej gościnności.
Oprócz aspektów biznesowych, roadshow będzie również okazją do poznania relacji podróżników, którzy już odwiedzili Arabię Saudyjską. Podzielą się swoją perspektywą i opiniami na temat różnorodnych atrakcji kraju – od zachwycającego wybrzeża Morza Czerwonego i historycznych obiektów wpisanych na listę UNESCO, po tętniące życiem miasta Rijad, Dżudda i AlUla.
„Naszym celem jest wzmocnienie partnerstw z polską i czeską branżą turystyczną, aby wspólnie rozwijać rynek i budować długoterminową współpracę” – powiedział Hazim Al Hazmi, prezes ds. Ameryk i Europy w Saudi Tourism Authority.
„Dostrzegamy rosnące zainteresowanie Polaków i Czechów nowymi, unikalnymi kierunkami podróży i wierzymy, że Arabia Saudyjska jest idealnym miejscem, aby spełnić ich oczekiwania. Ten roadshow to kluczowy krok w budowaniu długofalowych relacji i odkrywaniu nowych możliwości dla obu stron” – dodaje.
POWIĄZANE WPISY
4 kwietnia 2025
Polska gościnność w praktyce. Gromada stawia na turystykę przyjazdową
Polska firma turystyczna Gromada nawiązała współpracę z Oddziałem Turystyki Przyjazdowej…
0 Komentarzy5 Minuty
2 kwietnia 2025
PLL LOT z pięcioma nagrodami w plebiscycie Ceesar Awards 2025
27 marca w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbyła się jubileuszowa,…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Rego-Bis przeszkoliło 550 agentów turystycznych w 12 miastach
Szkolenia Rego-Bis dobiegły końca. W tegorocznym programie wzięło udział 550 agentów…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Rusza VIII edycja Turystycznych Mistrzostw Vlogerów
Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła VIII edycję Turystycznych Mistrzostw Vlogerów.…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
PLL LOT uruchomił połączenie Kraków – Paryż-Orly
31 marca 2025 roku Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły bezpośrednie połączenie Kraków –…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Od Japonii po Kubę. 80 wystawców na międzynarodowym workshopie ALLinTOO
Międzynarodowy Workshop Turystyczny ALLinTOO rozwija się dynamicznie, zdobywając coraz…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wakacje.pl z nagrodą Mobile Trends Awards
Aplikacja mobilna Wakacje.pl zadebiutowała w konkursie Mobile Trends Awards i od razu…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wizz Air inwestuje 14 mld euro w transformację. „Liczy się pasażer”
Wizz Air wprowadza nowy plan transformacji operacyjnej pod nazwą „Customer First – klient…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Baltona zmodernizowała przestrzeń handlowo-gastronomiczną na lotnisku Poznań-Ławica
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A. zakończyło kompleksową modernizację…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Polska gościnność w praktyce. Gromada stawia na turystykę przyjazdową
Polska firma turystyczna Gromada nawiązała współpracę z Oddziałem Turystyki Przyjazdowej…
0 Komentarzy5 Minuty
2 kwietnia 2025
PLL LOT z pięcioma nagrodami w plebiscycie Ceesar Awards 2025
27 marca w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbyła się jubileuszowa,…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Rego-Bis przeszkoliło 550 agentów turystycznych w 12 miastach
Szkolenia Rego-Bis dobiegły końca. W tegorocznym programie wzięło udział 550 agentów…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Rusza VIII edycja Turystycznych Mistrzostw Vlogerów
Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła VIII edycję Turystycznych Mistrzostw Vlogerów.…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
PLL LOT uruchomił połączenie Kraków – Paryż-Orly
31 marca 2025 roku Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły bezpośrednie połączenie Kraków –…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Od Japonii po Kubę. 80 wystawców na międzynarodowym workshopie ALLinTOO
Międzynarodowy Workshop Turystyczny ALLinTOO rozwija się dynamicznie, zdobywając coraz…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wakacje.pl z nagrodą Mobile Trends Awards
Aplikacja mobilna Wakacje.pl zadebiutowała w konkursie Mobile Trends Awards i od razu…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wizz Air inwestuje 14 mld euro w transformację. „Liczy się pasażer”
Wizz Air wprowadza nowy plan transformacji operacyjnej pod nazwą „Customer First – klient…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Baltona zmodernizowała przestrzeń handlowo-gastronomiczną na lotnisku Poznań-Ławica
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A. zakończyło kompleksową modernizację…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Polska gościnność w praktyce. Gromada stawia na turystykę przyjazdową
Polska firma turystyczna Gromada nawiązała współpracę z Oddziałem Turystyki Przyjazdowej…
0 Komentarzy5 Minuty