Ruszyła akcja reklamowa Neckermanna
„Rezerwuj wakacje pełne słońca i beztroski – Neckermann taniej niż myślisz” – pod takim hasłem ruszyła dziś wakacyjna kampania reklamowa biura podróży Neckermann. Obejmie ona swoim zasięgiem obejmie szerokie działania w telewizji, outdoorze, internecie, a także sieci sprzedaży na terenie całego kraju. Kampania prowadzona jest na poziomie ogólnopolskim i lokalnym.
Efe Türkel, dyrektor ds. transformacji Neckermann Polska, powiedział: “Celem kampanii jest przede wszystkim zwrócenie uwagi na bardzo atrakcyjne ceny wakacji z Neckermannem, które prezentujemy na przykładzie kluczowych kierunków z naszej oferty: Bułgarii, Turcji oraz Grecji. Chcemy także wzmocnić nasz wizerunek jako organizatora beztroskich wakacji dla klientów szukających różnorodnej oferty wypoczynku.”
15-sekundowy spot reklamowy (http://bit.ly/Neckermann_Spot_TV) będzie emitowany do 19 lipca w telewizji publicznej, TVN, Polsacie a także kanałach tematycznych. Przez dwa miesiące do 31.08.15 reklama Neckermanna pojawi się także na 150 autobusach w największych miastach Polski: Warszawie, aglomeracji Śląskiej, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu, Łodzi oraz Szczecinie.
Biuro podróży Neckermann przygotowało też specjalny konkurs dla klientów „Zostań Gwiazdą Neckermanna”, w którym mogą stworzyć własny katalog turystyczny. Aby zostać twarzą jego okładki, wystarczy do 15 września przesłać zdjęcie za pomocą specjalnej aplikacji konkursowej – http://gwiazda.neckermann.pl/. Najlepsze pojawi się na okładce katalogu Lato 2016 lub Zima 2016/17 a jego autor pojedzie na atrakcyjne wakacje.
Magda Plutecka-Dydoń, PR Manager Neckermann Polska, skomentowała: “Nie ma lepszej wizytówki biura podróży niż klient na okładce jego katalogu . Mamy nadzieję, że zabawa aplikacją i kreacja własnej okładki sprawi wiele frajdy. Zachęcamy do udziału w konkursie, ale też do dzielenia się pomysłami i prezentacji swoich prac w mediach społecznościowych.”
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Górna Austria zaprasza Polaków. Atrakcje dla całej rodziny, zimowe szlaki i zabytki UNESCO
Na początku listopada odbyło się spotkanie dla dziennikarzy z przedstawicielami Górnej…
0 Komentarzy5 Minuty