Travelport wprowadza nową platformę dla biur podróży
Najnowsza wersja platformy – Travelport Smartpoint 6.0, daje pracownikom biur podróży większe możliwości doradzania klientom w wyborze spośród pełnej gamy produktów, usług dodatkowych i ofert linii lotniczych dystrybuowanych przez Travelport, z interaktywnymi graficznymi ekranami i rezerwacją w czasie rzeczywistym.
Wersja Smartpoint 6.0 jest już dostępna do pobrania dla aplikacji komputerowej, a użytkownicy wersji opartej na przeglądarce internetowej otrzymają automatyczne uaktualnienie. Najnowsza wersja umożliwia biurom podróży łatwy dostęp do informacji o taryfach i produktach dodatkowych linii lotniczych z poziomu wyszukiwania dostępności, kalkulacji oraz zapytań typu shopping w procesie rezerwacji. Zapewnia lepszy wgląd w charakterystykę produktów w kluczowych fazach zakupów dokonywanych przez klientów. Ponadto podróżni mogą być lepiej informowani o dostępnych produktach i opcjach, kosztach rezerwacji wyższej taryfy oraz usługach dodatkowych, które pozwalają dostosowywać podróż do indywidualnych potrzeb.
Dalsze usprawnienia to zredukowana liczba kliknięć potrzebnych aby wyświetlić najważniejsze informacje oraz możliwość rezerwowania i opłacania przez biuro podróży szerokiej gamy produktów niskokosztowych linii lotniczych zintegrowanych z platformą, za pomocą kart debetowych (oprócz kart kredytowych), w ramach jednego procesu rezerwacji.
Smartpoint 6.0 to najnowsze rozwiązanie zintegrowane z Travelport Rich Content and Branding, znakomitym rozwiązaniem handlowym dla linii lotniczych, które umożliwia branży turystycznej łatwy dostęp do porównywania taryf, sprzedaży według atrybutów produktów oraz rezerwację usług dodatkowych. Funkcje te spotykają się z zainteresowaniem największych linii lotniczych ze wszystkich głównych regionów. Ponad 100 linii podpisało umowy, a przeszło 70 już wykorzystuje bogate możliwości tego produktu, co pozwala im w pełni prezentować swoje oferty biurom podróży, które wyszukują, rezerwują i sprzedają połączenia lotnicze dla setek milionów pasażerów prywatnych i korporacyjnych na całym świecie.
Jason Clarke, wiceprezes i dyrektor zarządzający ds. globalnej sprzedaży w firmie Travelport, powiedział: „Stale pracujemy nad dalszym doskonaleniem naszej innowacyjnej platformy Travelport Smartpoin. Słuchamy także opinii naszych klientów — biur podróży — aby szczegółowo poznać ich oczekiwania dotyczące naszych produktów i systemów. Ta najnowsza wersja umożliwia im poprawę efektywności sprzedaży, zwiększenie przychodów oraz rozwój działalności. Otrzymaliśmy bardzo pozytywne opinie od biur podróży, które ją dla nas testowały. Chcemy ją szeroko udostępnić, aby wszyscy nasi klienci mogli korzystać z jej zalet.”
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty