Rainbow Tours popularny wśród posiadaczy smartfonów
W czerwcu aż 15 proc. wszystkich użytkowników, którzy weszli na stronę www.rainbowtours.pl , stanowili użytkownicy smartfonów korzystających z mobilnej wersji m.rainbowtours.pl. Przygotowana przez touroperatora wersja na telefony komórkowe posiada pełną funkcjonalność jeśli chodzi o wyszukiwanie ofert, zawiera zdjęcia, pełne opisy, opinie klientów, a także aktualne ceny. Użytkownik może także zapisać interesujące go oferty w schowku i wysłać je na swój adres mailowy czy wysłać prośbę do Call Center o kontakt w sprawie konkretnej oferty.
Michał Jaworski, dyrektor e-commerce w Rainbow Tours, pwiedział: „W chwili obecnej smartfony posiada zdecydowana większość użytkowników telefonów komórkowych, a internet stał się tani i bardzo powszechny. Wyniki wielu badań wskazują, że internauci bardzo często używają komórek właśnie na etapie planowania zakupów i wyszukiwania oferty, a zakupu dokonują zazwyczaj na komputerze. Korzystanie z wersji desktopowej strony na telefonach komórkowych było niezwykle trudne, dlatego stworzyliśmy dużo wygodniejszą w obsłudze wersję mobilną.”
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Górna Austria zaprasza Polaków. Atrakcje dla całej rodziny, zimowe szlaki i zabytki UNESCO
Na początku listopada odbyło się spotkanie dla dziennikarzy z przedstawicielami Górnej…
0 Komentarzy5 Minuty
Super, zwłaszcza, że prawie zaprzestałem z korzystania z komputera. Trochę mi tego wcześniej brakowało. Uważam, że to świetny krok w stronę klienta ze strony biura.
Dokładnie tak jest. Zawsze przeglądam rzeczy i oferty na telefonie w środkach transportu i w kolejkach, a ostatecznie kupuję na komputerze. Słuszna decyzja biura.
Nie wiedziałem, ale nie omieszkam skorzystać. Zawsze to większa wygoda, zwłaszcza dla mobilnych.
Świat idzie do przodu, bardzo dobrze ze strony Rainbow. Też w zasadzie poza pracą przestałam korzystać z komputera. Będę korzystać z apki, to pewne.
Bardzo wygodne rozwiązanie. Teraz coraz rzadziej siada się do komputera, można wszystko sprawdzić w drodze do pracy lub w podróży.
Też często korzystam ze smartfona, a bywa tak, że poza pracą w ogóle nie odpalam komputera. Dla mnie to dobrze.
Dobrze wiedzieć, jeszcze nie sprawdzałam tej opcji, a wiadomo, jak większość ludzi odchodzę od komputera na rzecz wygodnego smartfona.
Sama mam smartfona od niedawna więc dopiero co się wdrażam, ale z mobilnej stronki korzystałam i przyznaję że przyjemnie się używa.
Ostatnio Rainbow poczyniło dość sporo kroków na przód, zarówno jesli chodzi o stronę internetową, jak i o ofertę.
Korzystam często, bardzo wygodna opcja.
Podoba mi się wersja na telefon, mimo, że często aplikacje są mniej czytelne i intuicyjne dla osób, które dopiero zaczęły przygodę ze smartfonami, z mobilną stroną Rainbow nie miałam problemu.
Dobrze że powstała ta aplikacja, od jakiegoś czasu prawie nie włączam komputera, a korzystanie z wersji na komputer z telefonu byłoby męczące.
Bardzo fajna i łatwa w obsłudze wersja mobilna, co się niestety jeszcze rzadko zdarza, niewiele firm potrafi zrobić dobrą stronę mobilną. Rainbow to się udało.
To biuro, w przeciwieństwie do wielu, w zasadzie do większości firm z branży i spoza, inwestuje w nowe technologie i dopasowanie do nowoczesnych potrzeb.