Rainbow Tours – z nową nazwą na Lato 2016

Rainbow Tours rozpoczął sprzedaż oferty na Lato 2016. Całkowitej zmianie ulega dotychczasowy wizerunek marki. Symbolem zmian staje się litera R, oraz skrócona nazwa Rainbow.
W ofercie pojawi się sporo nowości pobytowych. Klienci w sezonie Lato 2016 będą mogli wypoczywać między innymi na Malcie, Wybrzeżu Lizbońskim, w Macedonii i włoskiej Kampanii. Ponadto Rainbow uruchomi także czartery do Izmiru i do Heraklionu, czego do tej pory biuro nie oferowało.
Malownicza miejscowość Kokkino Nero znajdująca się na Riwierze Olimpijskiej w Grecji stanie się prawdziwą wioską wakacyjną, obejmującą około 10 obiektów z apartamentami bez wyżywienia, z możliwością dopłaty do all inclusive. Touroperator przeprowadzi również modernizację niektórych obiektów polegającą między innymi na wybudowaniu kilku basenów.
Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours, powiedział: „Kokkino Nero, to produkt stworzony z myślą o tej grupie klientów, która obecnie spędza wakacje nad polskim morzem i która raczej nie podróżowała do tej pory zagranicę, albo z względów finansowych albo też po prostu obawiała się takich podróży np. z powodów językowych. Nasza oferta rozwiązuje obydwa problemy na raz bo po pierwsze będzie to absolutnie najtańsza ofertą zagraniczna na polskim rynku z cenami już od 799 zł za tydzień z przelotem, a po drugie sama miejscowość od lat obsługuje głównie Polaków więc w restauracjach i sklepach mówi się po polsku, a w lokalnej dyskotece można się napić żubrówki lub polskiego piwa.”
Biuro konsekwentnie realizuje politykę tworzenia własnej sieci hotelowej. Sieć nosić będzie nazwę White Olive Hotels i docelowo ma obejmować dwa rodzaje obiektów: 4 gwiazdkowe hotele White Olive Premium i 5 gwiazdkowe White Olive Elite. W tych ostatnich część pokoi wyposażonych będzie w prywatne baseny. W każdym z hoteli klienci znajdą między innymi własne kluby plażowe, darmowe wi-fi, polskie programy TV oraz naprawdę bogaty bufet.
Touroperator zachęca również do wypoczynku o długości nieco mniej standardowej niż 7, czy 14 dni. Oprócz wylotów na tydzień lub dwa tygodnie oraz modnych ostatnio 10 lub 11 dni, w ofercie pojawiają się a także krótkie wyjazdy weekendowe np. na 3 lub 4 dni pobytu.
Radomir Świderski, PR manager Rainbow Tours, skomentował: „Roboczo nazwaliśmy je Beach Breakami bo takie wypady oferować będziemy w najlepszych kurortach Bułgarii, Grecji, Hiszpanii i Portugalii. Także w wysokim sezonie.”
Start sprzedaży lata łączy się również ze zmianą wizerunku Rainbow Tours. Znakiem firmowym, i nowym symbolem staje się litera R, natomiast w komunikacji obowiązującą nazwą będzie Rainbow.
Emilia Bratkowska, dyrektor produktu i marketingu Rainbow Tours, powiedziała: „Zmiana logotypu i nazwy stała się w zasadzie koniecznością. Mieliśmy wrażenie, że coraz mniej odzwierciedla ideę nowoczesnej, nieustannie rozwijającej się firmy, którą niewątpliwie jesteśmy. Tym bardziej, że nazwę mieliśmy zbyt długą i sporo osób miało problemy z prawidłowym jej pisaniem. Mamy nadzieję, że nasza R-ka szybko stanie się synonimem fantastycznych wakacji, oczywiście z Rainbow”
Jednym z haseł kampanii przedsprzedaży oferty lato 2016 w Rainbow jest: „Zaplanuj wakacje, zanim mama to zrobi”.
W pierwszym etapie kampanii skupiono się na zaletach płynących z długoterminowego planowania.
Emilia Bratkowska skomentowała: „Postanowiliśmy pokazać, że planowanie wakacji z półrocznym wyprzedzeniem może przynieść szereg korzyści. Fajnie jest cieszyć się samym oczekiwaniem na wymarzone wakacje i planować tak swoje codzienne obowiązki, aby dostosować je do planu wyjazdu.
Mateusz Felsmann, dyrektor kreatywny TWIN, dodał: „Naszym celem nie było nachalne i konwencjonalne edukowanie konsumentów dlatego postawiliśmy na lekki humor i historie oparte na bardzo prostych ale fajnych insightach.”
Akcja obejmuje spoty emitowane w telewizji oraz VoD. Za strategie i kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja TWIN, produkcją spotów zajął się dom produkcyjny f25, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Blueway Com.
Spoty można zobaczyć tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=ceW-2G5n7PE
https://www.youtube.com/watch?v=PmVNTGpjp-0
POWIĄZANE WPISY
9 kwietnia 2025
Czarterem do Wietnamu. Itaka uruchamia nowy kierunek z Warszawy
Itaka ogłasza uruchomienie nowego kierunku czarterowego na sezon zima 2025/2026: Wietnam.…
0 Komentarzy4 Minuty
8 kwietnia 2025
Resabee Travel Tech Partnerem XVI Forum Promocji Turystycznej
Szesnasta edycja Forum Promocji Turystycznej po raz kolejny zawita do Wrocławia, tym…
0 Komentarzy2 Minuty
8 kwietnia 2025
Itaka nagrodziła w Turcji swoich liderów sprzedaży
Zakończyła się kolejna edycja programu Itaka Lider, jednej z inicjatyw motywacyjnych…
0 Komentarzy3 Minuty
7 kwietnia 2025
Travelplanet.pl: Turcja, Grecja i Egipt na topie. Polacy planują wakacje z wyprzedzeniem
Dane rezerwacyjne Travelplanet.pl wskazują, że liczba zarezerwowanych wyjazdów do końca…
0 Komentarzy3 Minuty
3 kwietnia 2025
İrfan Kiliç nowym dyrektorem produktu w Anex Tour
Do polskiego zespołu Anex Tour dołączył İrfan Kiliç, który objął stanowisko dyrektora…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Jak zmienia się świat podróży służbowych? Eksperci spotkali się na Forum Liderów Business Travel
Forum Liderów Business Travel, organizowane przez BCD Travel Poland, przyciągnęło do…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Wakacje.pl: Wielkanoc z widokiem na morze. Polacy coraz częściej świętują za granicą
Z danych biura Wakacje.pl wynika, że najczęściej wybieranymi kierunkami na Wielkanoc i…
0 Komentarzy5 Minuty
9 kwietnia 2025
TOP Touristik: 78 proc. wzrost wyjazdów do Hiszpanii
Polski touroperator TOP Touristik, specjalizujący się w pakietach dynamicznych, aktywnie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Rainbow rozpoczął sprzedaż ofert last minute 2025
Rainbow rozpoczął sprzedaż ofert wakacyjnych last minute na sezon letni 2025. Biuro…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Czarterem do Wietnamu. Itaka uruchamia nowy kierunek z Warszawy
Itaka ogłasza uruchomienie nowego kierunku czarterowego na sezon zima 2025/2026: Wietnam.…
0 Komentarzy4 Minuty
8 kwietnia 2025
Resabee Travel Tech Partnerem XVI Forum Promocji Turystycznej
Szesnasta edycja Forum Promocji Turystycznej po raz kolejny zawita do Wrocławia, tym…
0 Komentarzy2 Minuty
8 kwietnia 2025
Itaka nagrodziła w Turcji swoich liderów sprzedaży
Zakończyła się kolejna edycja programu Itaka Lider, jednej z inicjatyw motywacyjnych…
0 Komentarzy3 Minuty
7 kwietnia 2025
Travelplanet.pl: Turcja, Grecja i Egipt na topie. Polacy planują wakacje z wyprzedzeniem
Dane rezerwacyjne Travelplanet.pl wskazują, że liczba zarezerwowanych wyjazdów do końca…
0 Komentarzy3 Minuty
3 kwietnia 2025
İrfan Kiliç nowym dyrektorem produktu w Anex Tour
Do polskiego zespołu Anex Tour dołączył İrfan Kiliç, który objął stanowisko dyrektora…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Jak zmienia się świat podróży służbowych? Eksperci spotkali się na Forum Liderów Business Travel
Forum Liderów Business Travel, organizowane przez BCD Travel Poland, przyciągnęło do…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Wakacje.pl: Wielkanoc z widokiem na morze. Polacy coraz częściej świętują za granicą
Z danych biura Wakacje.pl wynika, że najczęściej wybieranymi kierunkami na Wielkanoc i…
0 Komentarzy5 Minuty
9 kwietnia 2025
TOP Touristik: 78 proc. wzrost wyjazdów do Hiszpanii
Polski touroperator TOP Touristik, specjalizujący się w pakietach dynamicznych, aktywnie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Rainbow rozpoczął sprzedaż ofert last minute 2025
Rainbow rozpoczął sprzedaż ofert wakacyjnych last minute na sezon letni 2025. Biuro…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Czarterem do Wietnamu. Itaka uruchamia nowy kierunek z Warszawy
Itaka ogłasza uruchomienie nowego kierunku czarterowego na sezon zima 2025/2026: Wietnam.…
0 Komentarzy4 Minuty
Ano właśnie. Zauważyłem, że logo się zmieniło i z Rainbow Tours zrobiło się samo Rainbow. Moim zdaniem korzystnie.
Rainbow się unowocześnia. W sumie dobrze, pojawiła się aplikacja, zmiana w biurach, teraz to. Ofertę na 2016 też mają fajną.
Wygląda fajnie, lepiej niż wcześniej. Generalnie zmiana na lepsze.
Nie jest ważnie logo, liczy się wnętrze
A u Rainbow wnętrze bogate i wysokiej jakości. Ale logo fajne.
Dobrze wygląda, łatwiej zapamiętać, korzystnie zwłaszcza jeśli bierze się pod uwagę to, że otwierają swoje hotele.
Rainbow – krótsze i łatwiej się wypowiada. Dla mnie bomba
Rainbow bardziej do mnie przemawia niż Rainbow Tours. Grunt że jakość usług pozostała niezmienna.
No jest w czym wybierać w tym roku. Jeszcze bardziej podkręcili swoją ofertę w stosunku do ubiegłego roku.
Trafiona zmiana. Prostsze logo, łatwiej zapamiętać, łatwiej skojarzyć. Nazwa krótsza i łatwiej wypowiedzieć. Wszystko w kierunku prostoty. Ale ofertowo to oni się coraz bardziej rozwijają.
Czegokolwiek by nie zmienili ludzie i tak będą do nich przychodzić bo cenią ich za dobre wycieczki.
Co roku jeżdżę na wczasy z Rainbow do Egiptu. Super biuro i tyle.
Myślę, że ma to związek z tym, że Rainbow rozpoczął budowę swojej własnej sieci hotelowej i chcą wypłynąć na świat. Osobiście mam nadzieję, że im się powiedzie, bo to oznacza także profity dla klientów.
To prawda, moja mama zawsze miała problemy z wymówieniem nazwy. Samo Rainbow jest prostsze do wypowiedzenia, nawet dla osób, które nie mają styczności z angielskim na codzień.
Albo mi się wydaje, albo jest taniej niż przed rokiem. W każdym razie kierunki, które mnie interesują.
O kurczę, Kokkino Nero! To jest najpiękniejsze miejsce na ziemi, uwielbiam! Jeśli jeszcze będzie tam odnowiony kompleks wypoczynkowy to już w ogóle nic tylko jechać.
Dokładnie, też lubię mieć wakacje wcześniej zaplanowane, jest na co czekać, jest się z czego cieszyć pół roku. ale zdaję sobie sprawę, że nie każdy tak może bo po prostu czasem ciężko zaplanować wczasy z wyprzedzeniem.
Przerobili też swoją stronę internetową, teraz wszystko jest łatwe i przejrzyste.
A ja w tym roku do Turcji z Rainbow, nie mogę się już doczekać!
Mocny ruch, mocna zmiana. I nieźle sobie z tym radzą, myślę, że nowa nazwa i logo szybo się przyjmie.
Sporo się dzieje w Rainbow teraz, zmiany zmiany i jeszcze raz zmiany. Coś mi się zdaje, że za rok Rainbow będzie najnowocześniejszym biurem w Polsce.
Bardzo ładnie wygląda to wnętrze ze zdjęcia, do takiego biura to będzie się chodziło z jeszcze większą przyjemnością.
Kokino Nero za niezałe 8 stówek? To bardzo tanio! To chyba wiem gdzie spędzę najbliższe wakacje.
Pierwsze polskie biuro na światowym poziomie, brawo!