Linia Ryanair punktualna w 86 proc.

archiwum Ryanair'a

Samoloty lini lotniczej Ryanair wykonały w grudniu 2015 roku 44 tysiące lotów, 86 proc z nich było punktualnych. O jeden punkt procentowy więcej niż w grudniu 2014 roku.

W ostatnim miesiącu ubiegłego roku odnotowano jedną reklamację na 1 300 pasażerów oraz mniej ni z jedną reklamację dotyczącą bagażu na 1 000 pasażerów. Ponad 99 proc. odpowiedzi na reklamacje udzielono w ciągu siedmiu dni.
W całym roku na 600 tys. lotów Ryanair’a aż 91 proc. było punktualnych.

Robin Kiely z Ryanaira powiedział: „Ryanair przewiózł w grudniu 7,5 miliona pasażerów z punktualnością sięgającą 86% wykonując 44.000 lotów. W całym 2015 roku nasza punktualność wyniosła 91% przy 600.000 lotach. Statystyki te potwierdzają stale rosnącą jakość poziomu obsługi klienta. Nasza rozwijająca się siatka połączeń i dodatkowe udogodnienia, które wprowadzone zostaną podczas trzeciego roku programu „Always Getting Better” potwierdzają, że Ryanair dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.”