Rejsclub.pl – wzrost sprzedaży o 27 proc.
Rejsclub.pl podsumował właśnie sprzedaż za 2015 rok. W drugim półroczu minionego roku wzrost sprzedaży wyniósł aż 27 proc. Na te wyniki sprzedaży ma wpływ nie tylko rosnące zainteresowanie klientów rejsami wycieczkowymi, ale również poczynione w ubiegłym roku zmiany w strukturze firmy, rozwój działu incentive, poszerzenie oferty o nowe produkty (m.in. rejsy rzeczne, żaglowe, pakiety dynamiczne), liczne warsztaty i zwiedzania statków wycieczkowych organizowane dla agentów, inwestycje w system rezerwacyjny oraz marketing.
W styczniu Rejsclub.pl dodatkowo poczynił ukłon w stronę agentów i podniósł im prowizje za sprzedaż na 2016 rok. Było to możliwe dzięki dobrym wynikom w 2015 roku i uzyskaniu lepszych warunków współpracy z częścią armatorów.
Anna Birna, dyrektor sprzedaży w Rejscliub.pl, podkreśliła: „W pierwszych tygodniach bieżącego roku obserwujemy rosnące zainteresowanie klientów rejsami wycieczkowymi, gdyż jest to jedna z bezpieczniejszych wakacyjnych propozycji. Statki wycieczkowe są nowoczesne, tworzone z myślą o bezpieczeństwie i komforcie pasażerów. Załoga jest profesjonalna i specjalnie przeszkolona. Armatorzy dokładają wszelkich starań, aby pasażerowie mogli beztrosko cieszyć się podróżowaniem po świecie. Wszystkie osoby wchodzące na statek są rejestrowane i poddawane szczegółowym kontrolom bezpieczeństwa. Bagaż jest prześwietlany jak na lotniskach. Pierwszego dnia rejsu wszyscy goście muszą przejść obowiązkowe szkolenie bezpieczeństwa, tzw. alarm próbny. Tak jak wszędzie w ostatnich latach procedury na statkach zostały mocno zaostrzone. To samo dotyczy tras, kiedyś wyznaczano je pod kątem atrakcji turystycznych, dzisiaj ogromny wpływ na nie mają działania terrorystów. Jeśli w danym kraju coś niedobrego się wydarzy, trasa natychmiast jest zmieniana a potencjalnie niebezpieczny port zastępowany innym. I tak w ubiegłym roku z rozkładów rejsowych zniknął Tunis czy Alexandria, w tym roku już niewiele statków zawija do Hajfy i co rusz kolejny armator rezygnuje ze Stambułu. Portów na świecie jest mnóstwo, więc to żaden problem zastąpić jedno ciekawe miejsce jeszcze ciekawszym. Nic więc dziwnego, że klienci nie boją się tej formy spędzania urlopu i coraz więcej z nich wybiera na swój urlop właśnie rejs statkiem wycieczkowym. Tym bardziej, że rejsy są coraz tańsze, więc mają dużą szansę stać się hitem tegorocznych wakacji. „
POWIĄZANE WPISY
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty
28 listopada 2024
Exim Tours podsumował sezon letni: wzrost liczby klientów o 30 proc.
Exim Tours podsumował sezon letni 2024, odnotowując blisko 30 proc. wzrost liczby…
0 Komentarzy4 Minuty
27 listopada 2024
Grzegorz Bosowski sprzedał udziały we Fly.pl inwestorowi spoza branży, pozostaje prezesem
Po 18 latach istnienia internetowe biuro podróży Fly.pl zostało sprzedane prywatnemu…
0 Komentarzy3 Minuty