Weekend za pół ceny – prawie 400 zgłoszeń z całej Polski
Zakończyła się rekrutacja do akcji MSiT „Polska zobacz więcej – Weekend za pół ceny”. Zgłosiło sie kilkuset chętnych. Pilotażowa akcja Ministerstwa Sportu i Turystyki „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” odbędzie się w dniach 23 -25 września. Wśród podmiotów, które odpowiedziały na apel MSiT znalazły się kopalnie, muzea, parki, ogrody zoologiczne, zamki, pałace, teatry, hotele, schroniska a nawet ośrodki SPA.
Dawid Lasek, wiceminister sportu i turystyki, powiedział: “Tej jesieni zrealizujemy pilotażowy projekt. Na tę chwilę mamy blisko 400 ofert. To zainteresowanie przerosło nasze najśmielsze oczekiwania. Na prośbę branży przedłużyliśmy nawet termin zgłoszeń o 5 dni.”
Założeniem akcji „Polska zobacz więcej – Weekend za pół ceny” jest stworzenie banku ofert produktów i usług turystycznych w atrakcyjnych, obniżonych cenach, które będą oferowane w dniach 23-25 września 2016 r. na terenie całego kraju.
Wiceminister Lasek dodal: “Mamy partnerów ze wszystkich województw, rozłożenie jest dość równomierne, w każdym województwie jest coś ciekawego.”
„Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” to wykorzystanie sprawdzonej formuły weekendowych akcji zniżkowych organizowanych przez polskie miasta i regiony i przeniesienie jej na poziom krajowy. Pierwszą inicjatywą wykorzystującą pomysł weekendowych obniżek do promocji turystycznej była akcja „Poznań za pół ceny”, która jest organizowana corocznie od 2008 roku przez Poznańską Lokalną Organizację Turystyczną.
Akcja Ministerstwa Sportu i Turystyki ma na celu prezentację ogólnopolskiej oferty turystycznej i zachęcenia rodaków do korzystania z atrakcji i usług turystycznych na terenie całego kraju, również poza głównym sezonem wakacyjnym. Baza wszystkich partnerów będzie dostępna na specjalnie stronie internetowej. Jej uruchomienie nastąpi po weryfikacji wszystkich ofert.
POWIĄZANE WPISY
17 października 2024
Arche Fabryka Samolotów Mielno świętuje rok działalności
Na początku października Arche Fabryka Samolotów Mielno obchodził swoje pierwsze…
0 Komentarzy1 Minuty
17 października 2024
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami. Jak dostosować obiekty do potrzeb wszystkich?
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami to kolejny temat, który będzie…
0 Komentarzy2 Minuty
16 października 2024
O tym jak tworzyć kampanie, które przyciągają klientów porozmawiamy na XV Forum Promocji Turystycznej
Neuromarketing to metoda, która pozwala firmom lepiej zrozumieć decyzje konsumentów i…
0 Komentarzy2 Minuty
15 października 2024
Synergia kluczem do sukcesu. Jak Polska może zyskać na światowej mapie dzięki Convention Bureau?
W kontekście globalnej rywalizacji o uwagę turystów i organizatorów wydarzeń biznesowych,…
0 Komentarzy1 Minuty
14 października 2024
Pomorskie w gronie Partnerów XV Forum Promocji Turystycznej
XV Forum Promocji Turystycznej odbędzie się 29 października 2024 w Warszawie. Jednym z…
0 Komentarzy11 Minuty
14 października 2024
Poznajcie Olsztyn – partnera XV Forum Promocji Turystycznej
Miasto reklamuje się jako miejsce, które urzekło Kopernika. Dziś może się pochwalić…
0 Komentarzy7 Minuty
14 października 2024
Mazowsze Partnerem Strategicznym XV Forum Promocji Turystycznej
Mazowieckie zostało Partnerem Strategicznym XV edycji Forum Promocji Turystycznej, które…
0 Komentarzy4 Minuty
11 października 2024
Debata ekspertów na XV Forum Promocji Turystycznej: rewolucja w zorganizowanej turystyce wyjazdowej
Rynek zorganizowanej turystyki wyjazdowej stale się rozwija. Zmiany rynkowe oraz…
0 Komentarzy2 Minuty
11 października 2024
Dolny Śląsk wybrał Najlepsze Produkty Turystyczne. Zamek Książ na czele
Podczas gali z okazji Światowego Dnia Turystyki we Wrocławiu ogłoszono laureatów…
0 Komentarzy3 Minuty