Neckermann reklamuje lato 2017
„Mówisz masz. Wakacje dokładnie takie jakie chcesz” – pod takim hasłem wraz z początkiem 2017 roku, Neckermann startuje z kampanią promującą letnią ofertę.
Kampania będzie prowadzona na poziomie ogólnopolskim obejmie działania w outdoorze, magazynach lifestylowych, internecie a także sieci sprzedaży na terenie całego kraju. Jej elementem jest spot reklamowy, który będzie emitowany w social mediach, portalach internetowych oraz sieci ekranów DOOH w biurach touroperatora. Spot obejrzą także widzowie Teatru Muzycznego ROMA przed musicalem MAMMA MIA, którego Neckermann Podróże jest sponsorem.
Efe Türkel, zastępca prezesa Neckermann Podróże, powiedział: “Chcesz się bawić na wakacjach, odpocząć a może zwiedzać? Mówisz, masz, Neckermann Podróże gwarantuje wakacje dokładnie takie jak chcesz. Śmiała, nowoczesna kampania, odzwierciedla aktualne trendy konsumenckie uznając, że każdy oczekuje od wakacji czegoś innego. Jedni czasu z rodziną, inni zabawy, czy po prostu spokojnego odpoczynku. Oferta Neckermann Podróże Lato 2017 jest na tyle różnorodna, że możemy spełnić te oczekiwania.”
Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku touroperatora jako organizatora różnorodnych wakacji, ale też zwrócenie uwagi na atrakcyjne ceny wakacji, które biuro podróży prezentuje na przykładzie kluczowych kierunków: Grecji, Sycylii i Bułgarii, gdzie dzieci spędzą dwutygodniowe wakacje z przelotem już od 500 zł/os.
Spot reklamowy w ramach koncernowej kampanii grupy Thomas Cook, do której należy Neckermann Podróże, stworzyła angielska agencja kreatywna ALBION. Jego reżyserem jest
Chris Sweeney z Rogue, twórca teledysków m.in. dla Lily Allen i Lany del Rey. Spot został nakręcony we własnych hotalch brandowych Thomasa Cooka: Sunwing Alcudia i Sunprime Waterfront Palma na Majorce.
POWIĄZANE WPISY
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty
28 listopada 2024
Exim Tours podsumował sezon letni: wzrost liczby klientów o 30 proc.
Exim Tours podsumował sezon letni 2024, odnotowując blisko 30 proc. wzrost liczby…
0 Komentarzy4 Minuty
27 listopada 2024
Grzegorz Bosowski sprzedał udziały we Fly.pl inwestorowi spoza branży, pozostaje prezesem
Po 18 latach istnienia internetowe biuro podróży Fly.pl zostało sprzedane prywatnemu…
0 Komentarzy3 Minuty