Austriacki Workshop w Warszawie
Jak co wiosnę, Austria.info, biuro odpowiedzialne za promocję turystyczną Austrii, zorganizowało w Warszawie Austriacki Workshop. Tym razem do Polski przyjechało 20 przedsiębiorców austriackich.
Na spotkanie z nimi zapisało się chętnych z naszego kraju, w tym 43 reprezentantów polskich biur podróży. Austria wciąż oczywiście jest bardziej popularna wśród Polaków zimą, ale Austriacy nie ustają w promocji swego kraju na sezon letni. A oferta jest szeroka i było to widać podczas workshopu.
Największa reprezentacja przyjechała z Karyntii. Ten najbardziej na południe położony region Austrii proponuje zarówno wędrówki górskie, jak i wypoczynek nad jeziorami (Ossiach i Worthersee), zawiedzanie miast, zabytków (choćby klasztor w Ossiach, gdzie znajduje się grób Bolesława Śmiałego).
Lada Pranter z Karynckiego Centrum Marketingowegi i Informacyjnego (Karnten Werbung GmbH) powiedziała: “Od kilku lat chcemy zmienić nasz wizerunek wśród Polaków, jako tylko kraju tranzytowego w drodze na Bałkany. Pokazujemy, że warto do nas przyjechać nie tylko zimą, ale i latem. Nie mamy co prawda morza, ale za to mamy ciepłę jeziora górskie, szlaki piesze i rowerowe. Latem działa również nasza Karta Karyncka, dzięki niej możemy wejść za darmo do ponad stu atrakcji.”
Również Salzburg posiada swoją kartę turystyczną. Salzburg Card zapewnia wolny wstęp do najważniejszych obiektów w mieście oraz bezpłatne korzystanie z komunikacji miejskiej. Jak podkreśla Andrea Minnich z Tourismu Salbzurg GmbH: “W tym roku dodatkową atrakcją jest 525 lecie browaru Stiegl, który również można w ramach karty zwiedzać i degustować piwo.”
Oprócz tradycyjnych wystawców – regionów, hotelarzy – stanowisko swoje miał również Świat Kryształów Swarowskiego z Wattens. Muzeum sztucznych kryształów o powierzchni prawie 8 hektarów, to – jak podkreślił reprezentujący je Michael Eiter: “Obecnie jeden z najchętniej odwiedzanych obiektów w Austrii, która na liczbę atrakcji nie może przecież narzekać. W ostatnich latach odwiedza nas około 700 tys. turystów z całego świata, w tym ok. 5 tys. Polaków.”
Na tegorocznym austriackim Workshopie prezentowało się 5 firm z Karyntii, po 3 z: Górnej Austrii, Ziemii Salzburskiej, Styrii, Wiednia, 2 – z Tyrolu i jedna z Dolnej Austrii.
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Atrakcje południowych Czech
Podczas konferencji prasowej w ubiegłym tygodniu w Warszawie, Czech Tourism wraz…
0 Komentarzy3 Minuty
21 listopada 2024
Niemcy – ojczyzna bożonarodzeniowych jarmarków
Z końcem listopada nad niemieckimi miastami zaczynają się unosić zapachy korzennych…
0 Komentarzy9 Minuty
15 listopada 2024
Rekordowe targi WTM w Londynie. Ponad 4 tys. wystawców z całego świata
W dniach 5-7 listopada 2024 roku londyńskie hale ExCeL gościły największe w historii…
0 Komentarzy2 Minuty
28 października 2024
Dubaj szykuje się na zakupowe szaleństwo
Rozrywka na żywo, koncerty gwiazd, wyjątkowe oferty i zakupowe szaleństwo w czystej…
0 Komentarzy1 Minuty
23 października 2024
Saksonia zaprasza na jarmarki bożonarodzeniowe
Saksończycy od wieków słyną z kultywowania tradycji bożonarodzeniowych. Nie bez kozery…
0 Komentarzy5 Minuty
16 października 2024
„Najlepszym środkiem promocji Korei Południowej jest K-pop”
Zwiększenie liczby polskich turystów do 30 tys. rocznie – taki cel stawia przed sobą…
0 Komentarzy4 Minuty
9 października 2024
Rekordowy wzrost zainteresowania Austrią wśród polskich turystów
0 Komentarzy3 Minuty
4 października 2024
Tabarka – w poszukiwaniu prawdziwej Tunezji
Położona tuż przy granicy z Algierią Tabarka zachwyca plażami i świetnymi warunkami do…
0 Komentarzy5 Minuty
3 października 2024
Hiszpańskie nowości Rainbow: Costa Blanca i Costa Dorada
Na lato 2025 Rainbow przygotował kilka nowych kierunków w sprawdzonych już przez Polaków…
0 Komentarzy8 Minuty