Wizz Air wprowadza usługę Fare Lock
Umożliwia ona pasażerom zabezpieczenie ceny wybranego lotu na 48 godzin zgodnie z odpowiednim pakietem. Wprowadzenie nowej usługi ma na celu zaspokoić potrzeby pasażerów, którzy szukają najlepszych okazji cenowych.
Co daje usługa Fare Lock?
Fare Lock jest innowacyjną usługą, która zapewnia pasażerom WIZZ możliwość zabezpieczenia wybranej ceny na okres 48 godzin za opłatą 13zł/os.
Usługa Fare Lock jest dostępna w przypadku rezerwacji dokonanych na minimum 7 dni przed planowaną datą wylotu, lub datą pierwszego lotu w przypadku biletu w obie strony.
Usługa Fare Lock jest dostępna na wizzair.com i dotyczy rezerwacji biletów w jedną i w obie strony dla kilku pasażerów. Wybrane loty oraz dane i liczba pasażerów nie mogą być zmieniane w odniesieniu do zabezpieczonej taryfy po opłaceniu usługi Fare Lock.
W celu dokończenia rezerwacji w cenie zabezpieczonej w ramach usługi Fare Lock, klienci WIZZ są zobowiązani do opłacenia całej kwoty ceny za pomocą karty kredytowej lub poprzez konto MyWIZZ w ciągu 48 godzin w zakładce Moje Rezerwacje.
Jeśli rezerwacja nie zostanie opłacona w ciągu 48 godzin w ramach usługi Fare Lock wówczas zabezpieczona rezerwacja ceny zostanie automatycznie skasowana.
Korzyści z usług Wizz Fare Lock
Pasażerowie WIZZ mogą teraz w łatwy sposób zagwarantować sobie najniższą dostępną cenę na dowolny lot WIZZ na czas planowania swojej podróży
Wybrane loty za pośrednictwem usługi Fare Lock nie zostaną sprzedane, a ich cena nie zmieni się przez 48 godzin
Usługa Fare Lock ma stałą cenę niezależnie od lotu, terminu oraz rodzaju pakietu.
George Michalopoulos, członek zarządu ds. operacyjnych w Wizz Air powiedział: „Nowa usługa jest dowodem na ciągłe zaangażowanie Wizz Air w szukanie innowacyjnych rozwiązań w celu podniesienia jakości podróży. Fare Lock jest doskonałym narzędziem, aby ułatwić i uprzyjemnić przebieg procesu rezerwacji, a czas na dokonanie płatności wynosi 48 godzin. Po niedawnym ogłoszeniu zmian dotyczących bezpłatnego bagażu podręcznego, zamierzamy nadal skupiać się na wprowadzaniu zmian, które pozwolą jeszcze bardziej zaspokajać potrzeby naszych pasażerów.”
POWIĄZANE WPISY
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Linie SAS wracają do Wrocławia. Loty do Kopenhagi w codziennej ofercie
Po kilkuletniej przerwie linie lotnicze SAS wracają do Portu Lotniczego we Wrocławiu,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Rekordowy listopad na lotnisku Rzeszów-Jasionka: ponad 76 tys. obsłużonych pasażerów
Lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce obsłużyło w listopadzie ponad 76 tys. pasażerów, co…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Michael Rousseau nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów Generalnych Star Alliance
Michael Rousseau, prezes Air Canada, został nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
TAP Air Portugal uruchamia nowe połączenia do Los Angeles i Bostonu
TAP Air Portugal ogłosił nowe kierunki transatlantyckie, które wystartują w maju 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
Lotnisko w Katowicach w listopadzie obsłużyło ponad 350 tys. pasażerów
Lotnisko w Katowicach zamknęło listopad z wynikiem ponad 351 tys. obsłużonych pasażerów.…
0 Komentarzy2 Minuty
12 grudnia 2024
W lutym wybierz się do Lizbony. Z LOT-em
Od lutego 2025 z PLL LOT polecimy do Lizbony. Będzie to pierwsza bezpośrednia trasa…
0 Komentarzy5 Minuty
12 grudnia 2024
PHH podsumowuje trzy kwartały 2024: wyższe przychody i lepsze wskaźniki operacyjne
Polski Holding Hotelowy podsumował wyniki za trzy kwartały 2024 roku, notując przychody…
0 Komentarzy2 Minuty
12 grudnia 2024
Finnair świętuje 101-lecie. Odnowiona flota zmniejszy ślad węglowy
Finnair, jedna z najstarszych linii lotniczych na świecie, uczcił 101-lecie działalności…
0 Komentarzy2 Minuty