Coral Travel Wezyr Holiday nagrodził najlepszych agentów
Coral Travel Wezyr Holiday, jak co roku zaprosił do Turcji ponad 150 przedstawicieli swoich najlepszych partnerów biznesowych. Podczas Gali Starway’17 nagrodzono najlepsze pod względem sprzedaży biura podróży w Polsce.
Tegoroczne spotkanie miało wyjątkowy charakter, ponieważ było okazją do celebrowania 25 urodzin OTI Holding, do którego należy polski Coral Travel Wezyr Holidays.
Z okazji 25 lecia OTI Holding hotelu Xanadu Resort w Belek przyjechało do Turcji ponad 180 przedstawicieli z prawie 100 polskich biur podróży budujących i sprzedających ofertę turystyczną Coral Travel na świecie. Podczas uroczystej Gali Starway 2017 zostali uhonorowani wyróżnieniami i statuetkami za najwyższą sprzedaż oferty Coral Travel Wezyr Holidays w sezonie 2017. Liderzy sprzedaży zostali nagrodzeni imponującym Globem Coral Travel, wśród nich takie biura jak: Wakacje.pl, Sun Way Travel, Travel Market. Gośćmi Gali Starway’17 byli również przedstawiciele hoteli w Turcji oraz menadżerowie i Zarząd OTI Holding, w tym wiceprezes Coşkun Yurt i członek zarządu Ahmet Bektaş.
Jak co roku Starway podzielony był na część biznesową i rozrywkową, bo założeniem jest połączenie tematów branżowych oraz wakacji na zakończenie sezonu. Goście mogli do woli korzystać z atrakcji pięciogwiazdkowych kurortów Quattro Beach & Spa oraz Susesi Hotel. Uczestniczyli też w warsztatach tanecznych prowadzonych przez znanych, polskich mistrzów tańca Paulinę Biernat oraz Rafała Maseraka. Mnóstwa wrażeń i zaskoczeń dostarczył Gościom koncert Gorana Bregovića i występ grupy tanecznej Anadolu Ateşi (Ogień Anatolii) w jednej z najnowszych inwestycji regionu Antalya – The Land of Legends w Belek. Kolejnych atrakcji dostarczył rafting oraz wycieczka ,,city tour Alanya’’. Uczestniczyli również w targach OTI workshop oraz poznali kolejne produkty podczas wizytacji wybranych hoteli. Touroperator zorganizował dla agentów również szkolenie z prawnikiem od lat specjalizującym się w prawie turystycznym, by przybliżyć zmiany prawne i ustawodawcze, których znajomość i zrozumienie jest niezbędne w codziennej pracy biur podroży.
Kaan Ergun, dyrektor generalny Coral Travel Wezyr Holidays, powiedział: „Coroczny Starway to już nasza biznesowa tradycja. Pielęgnujemy ją i podtrzymujemy, bo biznes turystyczny to nie tylko plany sprzedaży i wzajemne oczekiwania. To wiele różnych relacji na linii klient-agent-touroperator. Wspólne spotkania i rozmowy w sprzyjającej, wakacyjnej atmosferze są niezwykle budujące. Mają nie tylko znaczenie dla poruszanych tu biznesowych tematów, bolączek, wspólnych problemów, ale pozwalają również wspólnie poszukiwać rozwiązań. Staramy się jednocześnie dostarczać naszym partnerom wiedzy nie tylko produktowej, ale takiej, która pozwoli im efektywniej prowadzić swój własny biznes, z którego przecież my jako touroperator również czerpiemy korzyści. Dlatego podczas takich spotkań wspieramy również wiedzą prawną organizując praktyczny workshop z prawnikiem od lat pracującym w prawie turystycznym.
Widzimy, że takie narzędzi i wsparcie jest potrzebne i doceniane przez naszych partnerów. Staramy się więc, aby nasze coroczne spotkania Starway były i wakacyjnym odpoczynkiem, ale i biznesowym dialogiem z naszymi partnerami. Dla nas również niezwykle ważne jest, że możemy zaprosić naszych agentów właśnie do Turcji.Czujemy się tu jak w domu i nasi partnerzy również. Jest to nasz flagowy kierunek i jako touroperator mamy tu wiele do zaoferowania i nie bez powodu mówimy naszym Turystom w Turcji ,,Witamy w domu”. Turcję znamy doskonale, a rokrocznie współpracujemy z ponad 1000 hoteli, z czego do oferty wybieramy ok 350 hoteli, tylko sprawdzonych, które spełniają różne oczekiwania Klientów. Mamy obecnie 40% wzrost sprzedaży kierunku Turcja, a prawie połowa, bo 47 proc. polskich turystów, wyjechało w tym roku na Riwierę Turecką właśnie za naszym pośrednictwem. Dlatego ważne dla nas jest też, aby nasi najlepsi partnerzy odpoczywali i celebrowali wspólnie z nami własnie w Turcji.”
POWIĄZANE WPISY
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty
28 listopada 2024
Exim Tours podsumował sezon letni: wzrost liczby klientów o 30 proc.
Exim Tours podsumował sezon letni 2024, odnotowując blisko 30 proc. wzrost liczby…
0 Komentarzy4 Minuty
27 listopada 2024
Grzegorz Bosowski sprzedał udziały we Fly.pl inwestorowi spoza branży, pozostaje prezesem
Po 18 latach istnienia internetowe biuro podróży Fly.pl zostało sprzedane prywatnemu…
0 Komentarzy3 Minuty