Promocja Gdańska, Krakowa i Wrocławia w Holandii

archiwum ZOPOT w Amsterdamie

Billboardy, prezentacje i reklamy w Internecie. Trwa intensywna promocja polskich miast w Holandii zorganizowana przez Polską Organizację Turystyczną.

Kilkadziesiąt billboardów JCDecalux promuje Gdańsk oraz Kraków w Amsterdamie i Utrechcie. To część zorganizowanej przez Polską Organizację Turystyczną akcji, towarzyszącej targom Vakantiebeurs. Oba miasta prezentują również swoją ofertę podczas trwających w Utrechcie targów turystycznych.

Andrzej Pawluszek, wicedyrektor Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie, powiedział: „Kampania outdoor jest uzupełnieniem kampanii obu miast, którą prowadzimy również w Internecie.”

 

Tegoroczna kampania potrwa do końca stycznia.

Małgorzata Duijnmayer z amsterdamskiego ośrodka POT, dodała: „Zależało nam, aby zaintrygować Holendrów pięknem Gdańska i Krakowa – podkreśla koordynująca działania outdoor.”

Billboardy zawisły w centralnych punktach Amsterdamu i Utrechtu, m.in. na stacjach kolejowych, przystankach autobusowych oraz przy największych placach np. Leidseplain w Amsterdamie.

Dużym zainteresowaniem cieszy się także oferta stolicy Dolnego Śląska. Stoisko miasta było oblegane przez turystów podczas targów Vakantiebeurs, a multimedialnej prezentacji Moniki Trznadel o walorach turystycznych Wrocławia wysłuchało kilkudziesięciu blogerów, dziennikarzy oraz przedstawicieli branży turystycznej.

Andrzej Pawluszek skomentował: „Bez wątpienia zainteresowanie Holendrów Wrocławiem jest coraz większe, możemy zaobserwować pozytywny efekt promocji miasta jako Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 roku.”

Przedstawiciele Polskiej Organizacji Turystycznej chcieliby zachęcić pozostałe miasta do większego zaangażowania promocyjnego na rynku niderlandzkim.

Dominika Szulc dyrektor ośrodków POT w Beneluksie, podkreśliła: “Zdecydowanie brakuje Warszawy oraz Poznania. Mam nadzieję, iż sukces promocji Gdańska, Krakowa i Wrocławia zachęci je do promocji w Holandii.”