Lidl promuje polskie morze zimą
Najnowsza akcja promocyjna Lidla Podróże zawiera oferty polskich nadmorskich kurortów. Agent liczy na to, że przyciągnie klientów na turnusy zaczynające się od lutego.
W ubiegłym roku Lidl rozpoczął na polskim rynku działalność jako agent turystyczny. Pod marką Lidl Podróże sprzedawane są krótkoterminowe oferty na wyjazdy zagraniczne, ale też i polskie. Wchodząc na rynek Lidl zapowiadał, że zamierza postawić mocno na promocję polskich ofert.
Kurorty dają zimowe ceny
Jedną z pierwszych akcji promocyjnych koncentruje wokół polskich kurortów nad Bałtykiem, proponując pobyty w cztero- i pięciogwiazdkowych hotelach poza sezonem. Ceny za siedmiodniowy pobyt zaczynają się od 799 zł za jedną osobę. Akcja Lidla dotyczy 40 hoteli położonych m.in. w: Kołobrzegu, Świnoujściu i Międzyzdrojach.
Morze nie tylko latem
Lidl Podróże obstawia, że Bałtyk jest dla turystów atrakcyjny nie tylko latem. „Bliska odległość, atrakcyjne oferty, smaczna kuchnia, nowoczesne hotele – to tylko niektóre z zalet wyjazdu nad polskie morze. Coraz częściej wybieramy Bałtyk jako kierunek podróży na długi urlop lub majówkę.” – czytamy w komunikacie prasowym. Nie bez znaczenia pozostają też obniżone przez hotelarzy ceny.
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Obecnie w krajach Europy istnieje około 10.000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 600.
POWIĄZANE WPISY
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty
28 listopada 2024
Exim Tours podsumował sezon letni: wzrost liczby klientów o 30 proc.
Exim Tours podsumował sezon letni 2024, odnotowując blisko 30 proc. wzrost liczby…
0 Komentarzy4 Minuty
27 listopada 2024
Grzegorz Bosowski sprzedał udziały we Fly.pl inwestorowi spoza branży, pozostaje prezesem
Po 18 latach istnienia internetowe biuro podróży Fly.pl zostało sprzedane prywatnemu…
0 Komentarzy3 Minuty