Thomas Cook inwestuje w hotele
Thomas Cook uruchamia fundusz hotelowy – Thomas Cook Hotel Investments – i ogłasza joint venture z LMEY Investments, szwajcarską firmą developerską zajmującą się hotelami.
Thomas Cook Hotel Investments wniesie do spółki pięć hoteli o wartości około 150 milionów funtów i zamierza pozyskiwać nowe nieruchomości. Fundusz skoncentruje się na nabywaniu dla marki Thomas Cook hoteli w kluczowych lokalizacjach.
Pięć wspomnianych hoteli to rodzinny ośrodek Thomasa Cooka Sunwing Kallithea na Rodos i dobrze znany Sunwing Makrigialos na Krecie. LMEY wniesie 3 hotele, w tym Aldiana w Andaluzji i Aldiana Alcadesia w Hiszpanii. Trzecia nieruchomość będzie pierwszym wspólnym przedsięwzięciem inwestycyjnym – opracowaniem piątego hotelu Casa Cook – typu lifestyle. Będzie to pierwszy obiekt Casa Cook w Hiszpanii i zostanie otwarty w przyszłym roku na Ibizie. Powstanie z przekształcenia istniejącej nieruchomości w 200-pokojowy malowniczo i spokojnie położony hotel w zatoce Cala Gracio, w niewielkiej odległości od San Antonio.
Pierwszy hotel Casa Cook otwarto dwa lata temu na Rodos, drugi rok temu na Kos, natomiast otwarcie trzeciego jest planowane tego lata na Krecie i będzie to pierwszy obiekt przeznaczony dla rodzin. Kolejny powstanie w 2019 roku w Breli, w Chorwacji.
Ingo Burmester, dyrektor hoteli Thomas Cook, powiedział: „Zapewnienie wysokiej jakości portfolio hoteli własnych marek i zarządzanych przez firmę jest nieodłączną częścią sukcesu firmy Thomas Cook. Nowy fundusz hotelowy był dla nas celem już od jakiegoś czasu. Teraz jesteśmy w stanie przyspieszyć nasz plan pozyskania kolejnych nieruchomości w popularnych lokalizacjach, aby przekształcić je w nasze hotele.”
„Prowadzimy rozmowy z kilkoma hotelarzami w całym regionie Morza Śródziemnego i planujemy ogłoszenie kolejnych projektów w nadchodzących miesiącach. Osiągając jedne z najwyższych wyników w zakresie zadowolenia klientów w branży (wskaźnik NPS) i przyciągając nowe pokolenie klientów do firmy Thomas Cook, Casa Cook jest kluczowym filarem naszej strategii rozwoju własnych marek. Jestem szczególnie podekscytowany współpracą z LMEY nad rozwojem naszego pierwszego obiektu Casa Cook w Hiszpanii na Ibizie.”
POWIĄZANE WPISY
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty
28 listopada 2024
Exim Tours podsumował sezon letni: wzrost liczby klientów o 30 proc.
Exim Tours podsumował sezon letni 2024, odnotowując blisko 30 proc. wzrost liczby…
0 Komentarzy4 Minuty
27 listopada 2024
Grzegorz Bosowski sprzedał udziały we Fly.pl inwestorowi spoza branży, pozostaje prezesem
Po 18 latach istnienia internetowe biuro podróży Fly.pl zostało sprzedane prywatnemu…
0 Komentarzy3 Minuty