Best Reisen: egzotyka nie musi być droga

MM

Best Reisen Group udowadnia, że dzięki nowej strategii produktowej wyjazdy do dalekich krajów nie muszą być drogie.

Leila Ben Arfi, prezes Best Reisen Group, powiedziała: „Dotychczas dalekie kraje były utożsamiane z luksusem, a co za tym idzie kojarzone z wysokimi cenami. Oferta zazwyczaj oparta była o hotele klasy średniej wyższej i luksusowej. Tymczasem w wielu z tych krajów można zamieszkać w dobrych, niedrogich hotelach, dzięki czemu wyjazd staje się bardziej przystępny cenowo.”

W programie Zima 2018/2019, który wejdzie wkrótce do sprzedaży, znajdą się na przykład proste obiekty na Malediwach, z których korzystają zazwyczaj miłośnicy aktywnego wypoczynku. Różnica między tymi hotelami a resortami polega głównie na zakresie usług. Podczas gdy w resortach przygotowywany jest bogaty program dodatkowy, w postaci animacji czy oferty spa, w prostych hotelach goście jedynie nocują, a czas spędzają zazwyczaj poza obiektem.
Wiele z nich powstało z myślą o nurkach czy surferach, a informacja o charakterze hotelu podawana jest za każdym razem przy opisie w katalogu.
Wielu klientom zależy na odwiedzeniu danego kraju, chcą cieszyć się wypoczynkiem na pięknych plażach i kąpielami w lazurowym morzu. Dla takich osób programy animacyjne, baseny, czy bogata oferta gastronomiczna hoteli nie mają znaczenia.
Przyznaję, że w ostatnich latach zmienia się sposób podróżowania Polaków. Przy popularnych kierunkach takich jak kraje Afryki Północnej czy Europy Południowej zakres usług świadczonych przez hotel ma dla klienta bardzo duże znaczenie. Można nawet rzec, że to właśnie hotel a nie kierunek staje się celem podróży. W przypadku egzotyki liczy się sam kraj, jego historia, kultura i przyroda. I właśnie dla takich turystów, którzy nie chcą spędzać czasu w resorcie, przygotowaliśmy alternatywną ofertę z zakwaterowaniem w dwóch- i trzygwiazdkowych obiektach w najpiękniejszych zakątkach świata.”

Oferta na Zimę 2018/2019 zostanie wzbogacona o wiele nowych obiektów w takich krajach jak Malediwy, Seszele, Mauritius, Tajlandia i Wietnam. Best Reisen Group szacuje, że dzięki tańszej ofercie liczba klientów zwiększy się dwucyfrowo, podobnie wzrosnąć mają przychody firmy.

Leila Ben Arfi dodała: „Zeszły rok zakończyliśmy 30-procentowym wzrostem przychodów i 26-procentowym po stronie liczby klientów. W tym roku spodziewamy się także dwucyfrowych wzrostów w naszych wynikach finansowych i liczbie turystów.”