Polish Prestige Hotels dołącza do IGHP
Porozumienie o przystąpieniu Fundacji Polish Prestige Hotels (PPH) do Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego zostało podpisane 6 czerwca 2018 roku w Warszawie. PPH jest pierwszą organizacją zrzeszającą hotele, która dołączyła do grona członków Izby.
Prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego Ireneusz Węgłowski i prezes Fundacji Polish Prestige Hotels Krzysztof Jędrocha podpisali porozumienie dotyczące współpracy między organizacjami. PPH jest pierwszą fundacją w gronie członków IGHP, która jest wiodącym na rynku hotelarskim w Polsce konsorcjum marketingowym, reprezentującym polskie niezależne obiekty hotelowe o wyjątkowym i różnorodnym charakterze. Członków PPH cechuje wysoka jakość usług, tradycyjna polska gościnność oraz program wzbogacający doświadczenie pobytu, stanowiący wartość dodaną dla gości hoteli.
Ireneusz Węgłowski, prezes IGHP, powiedział: „IGHP pozyskała wyjątkowego partnera do współpracy. Program Polish Prestige Hotels od lat cieszy się zaufaniem zarówno gości hotelowych, jak i samych hotelarzy. Cieszymy się, że wspólnie z PPH będziemy działać na rzecz rozwoju naszej branży, zwłaszcza, że pracujemy nad wieloma nowymi projektami, które wymagają szerokiego wsparcia ze strony hotelarzy. Wierzę, że inicjatywy IGHP zyskały dzisiaj silnego sojusznika. Podkreśla również, że porozumienie zawarte między organizacjami, to ważny sygnał dla rynku. Mając wspólne cele, można zjednoczyć siły i razem działać jeszcze bardziej skutecznie na rzecz całej branży hotelarskiej.”
Krzysztof Jędrocha, prezes PPH, dodał: „Również dla Fundacji PPH niezwykle istotne jest stałe partnerstwo we współpracy z IGHP oraz wzajemne zrozumienie wyzwań, przed którymi dziś stoi branża hotelarska w Polsce. Działalność IGHP w wielu obszarach wpisuje się w cele statutowe Fundacji PPH, a zrealizowane już wspólne projekty tylko potwierdzają szansę na zbudowanie aliansu, który będzie miał znacznie większy wpływ na przyszłość branży oraz hoteli członkowskich obu organizacji. Dziś czujemy, że znaczne zwiększenie siły konkurencyjnej wobec międzynarodowych sieci hoteli jest kolejną szansą dla wszystkich polskich marek hotelarskich, które z jednej strony chcą zachować niezależność właścicielską i zarządczą, w tym tożsamość i logo, z drugiej strony mają szansę otrzymać wsparcie grupy łączącej dziś ponad 350 hoteli.”
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego od 2003 roku jest rzecznikiem środowiska biznesu hotelarskiego i gastronomicznego w kontaktach z administracją państwową oraz w Unii Europejskiej. Lobbuje na rzecz rozwoju branży, chroni interes hotelarzy, wspiera wszelkie inicjatywy gospodarcze swoich członków, prowadzi programy szkoleniowe z kluczowych dla hotelarzy zagadnień (np. dotyczące RODO czy ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych), opracowuje opinie branżowe w interesie Członków Izby i branży, a także promuje społeczną odpowiedzialność biznesu w branży. IGHP dba o interesy polskich hotelarzy również na arenie międzynarodowej, będąc reprezentantem branży hotelarstwa w HOTREC (Konfederacja Narodowych Organizacji Hoteli, Restauracji, Kawiarni w krajach UE i europejskiego obszaru ekonomicznego).
Program marketingowy Polish Prestige Hotels istnieje od 1997 roku. Jego celem jest integracja obiektów hotelowych odznaczających się wysokim standardem, najwyższą jakością świadczonych usług oraz polską i regionalną tożsamością. W 2017 r. Fundacja Polish Prestige Hotels połączyła się z Fundacją Hotele Historyczne – Heritage Hotels. Obecnie „Polish Prestige Hotels” jest programem marketingowym, formułą współdziałania promocyjnego, głównie w zakresie szeroko zakrojonego Programu Lojalnościowego Prestige Club, m.in. w celu pozyskiwania gości i tym samym wzrostu sprzedaży. Do PPH należy dzisiaj 45 hoteli na terenie Polski.
POWIĄZANE WPISY
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty