Amadeus i Travix realizują program NDC-X
Firma Travix weźmie udział w projektowaniu rozwiązania opartego na standardzie NDC, które pomoże internetowym biurom podróży w większej personalizacji i różnicowaniu usług.
Standard NDC może zmienić sposób sprzedaży i zakupu usług turystycznych, potrzebuje jednak do tego odpowiedniej infrastruktury IT. Dlatego przystąpienie Travix, jednego z największych internetowych biur podróży, do programu NDC-X opracowywanego przez firmę Amadeus, to znaczący krok naprzód.
W ramach tej współpracy Travix wniesie swój wkład do rozwiązania Amadeus Web Services opartego na standardzie NDC, tworzonego z myślą o wymaganiach internetowych biur podróży na całym świecie. Dzięki technologii NDC rozwiązanie to umożliwi zamawianie i kupowanie biletów lotniczych oraz powiązanych z nimi usług, regulowanie opłat z tego tytułu, jak również uzupełnianie rezerwacji o dodatkowe świadczenia.
W ramach programu NDC-X obie firmy będą wspólnie poszukiwać i stopniowo wdrażać praktyczne standardy, użyteczne z punktu widzenia internetowych biur podróży, z uwzględnieniem globalnych wymogów biznesowych w branży.
Gianni Pisanello, wiceprezes ds. programu NDC-X w firmie Amadeus, powiedział: „Chcemy, aby treści zgodne ze standardem NDC były łatwo dostępne i porównywalne z innymi treściami. Wówczas biura podróży i inni dostawcy usług turystycznych z całego świata będą mogli spełnić oczekiwania swoich klientów pod względem spójności, przejrzystości i możliwości wyboru. W ramach programu NDC-X współpracujemy z wieloma liniami lotniczymi i biurami podróży, aby tworzyć rozwiązania, dzięki którym standard NDC będzie przynosił korzyści wszystkim uczestnikom rynku usług turystycznych na całym świecie. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Travix, która przystąpiła do tego programu.”
POWIĄZANE WPISY
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty
28 listopada 2024
Exim Tours podsumował sezon letni: wzrost liczby klientów o 30 proc.
Exim Tours podsumował sezon letni 2024, odnotowując blisko 30 proc. wzrost liczby…
0 Komentarzy4 Minuty
27 listopada 2024
Grzegorz Bosowski sprzedał udziały we Fly.pl inwestorowi spoza branży, pozostaje prezesem
Po 18 latach istnienia internetowe biuro podróży Fly.pl zostało sprzedane prywatnemu…
0 Komentarzy3 Minuty