MyTravel znowu z ofertą Rainbowa
Po trzech latach przerwy MyTravel i Rainbow wznawiają współpracę. Od połowy lipca w 24 salonach sieci agencyjnej klienci mogą zarezerwować pełną ofertę tego touroperatora. To pierwszy wymowny efekt synergii po zakupie MyTravel przez Wakacje.pl S.A.
Sieć stacjonarna Wakacje.pl powiększyła się o trzy nowe salony, działające do tej pory pod szyldem MyTravel. Rebranding przeszły biura w Lubinie i Głogowie.
Ważnym krokiem dla agentów, szczególnie w szczycie sezonu, było podjęcie rozmów o przywróceniu współpracy franczyzy MyTravel z Rainbowem. W największej na rynku sieci agencyjnej tylko 4 salony sprzedawały ofertę tego touroperatora. Negocjacje nowego właściciela MyTravel zakończyły się podpisaniem umowy agencyjnej przez Rainbow i Wakacje.pl. Sprzedaż oferty touroperatora od połowy lipca ruszyła w 20 kolejnych salonach.
Andrzej Tokarczyk, dyrektor działu sieci agencyjnej i franczyzowej w Rainbow, powiedzial: „Zaliczamy Wakacje.pl do naszych najlepszych i stabilnych partnerów dlatego rozwój firmy przyjmujemy z radością. Liczymy, że wpłynie to na jeszcze lepszą i owocną współpracę. Trzymamy kciuki, żeby standardy obsługi z sieci stacjonarnej Wakacje.pl zostały jak najszybciej wdrożone w My Travel.”
Dariusz Górzny, prezes zarządu Wakacje.pl, dodał: „Fakt, że za pośrednictwem My Travel sprzedawana będzie oferta Rainbow, cieszy nas z wielu powodów. Po pierwsze zwiększamy wartość dla naszych Klientów, zapewniając im dostęp do niezwykle szerokiej i atrakcyjnej oferty Rainbow. Po drugie rozszerzamy możliwości sprzedażowe dla franczyzobiorców MyTravel, co ułatwia im dalszy wzrost. Ponadto uzyskujemy potwierdzenie, że rynek pozytywnie odebrał transakcję nabycia MyTravel i widzi szansę, a nie zagrożenie, w powiększeniu naszej sieci offline, w jakości, stabilności i wiarygodności, jaką niesie ze sobą marka Wakacje.pl.”
Wakacje.pl S.A. mają w portfolio łącznie 226 salonów stacjonarnych. 108 pod marką własną i 118 działających pod szyldem MyTravel.
POWIĄZANE WPISY
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty
28 listopada 2024
Exim Tours podsumował sezon letni: wzrost liczby klientów o 30 proc.
Exim Tours podsumował sezon letni 2024, odnotowując blisko 30 proc. wzrost liczby…
0 Komentarzy4 Minuty
27 listopada 2024
Grzegorz Bosowski sprzedał udziały we Fly.pl inwestorowi spoza branży, pozostaje prezesem
Po 18 latach istnienia internetowe biuro podróży Fly.pl zostało sprzedane prywatnemu…
0 Komentarzy3 Minuty