PKL ze znakiem „Made in Małopolska”

Polskie Koleje Linowe dołączyły do programu „Made in Małopolska”, realizowanego przez województwo małopolskie. Celem inicjatywy jest wspieranie regionalnego biznesu, dobrego smaku, oryginalnego dizajnu, wartościowych inicjatyw, a także szczególnie atrakcyjnych miejsc regionu.
Pochodzenie ma znaczenie – ta idea przyświeca Małopolsce przy przedsięwzięciu, które promuje najlepsze produkty i usługi regionu, budując w świadomości Małopolan i turystów pozytywne skojarzenia poszczególnych marek z miejscem ich powstawania.
Janusz Ryś, prezes Polskich Kolei Linowych, powiedział: „Czujemy się zaszczyceni, że dołączyliśmy do grona najbardziej atrakcyjnych i renomowanych firm w regionie, które mogą posługiwać się znakiem „Made in Małopolska”. To dla nas szczególnie istotne, ponieważ ten znak jest sygnałem dla turystów, że nasze produkty i usługi są godne polecenia i najwyższej jakości.”
Podstawą współpracy Polskich Kolei Linowych i władz Małopolski jest dwustronne wykorzystanie potencjału wizerunkowego marek oraz osiągnięcie trwałego efektu synergii w obszarze promocji.
Zgodnie z podpisaną umową znakiem „Made in Małopolska” mogą posługiwać się nie tylko PKL jako operator turystyczny, ale także Kasprowy Wierch, Gubałówka, Góra Parkowa i Festiwal muzyczny Hej Fest.
Jacek Krupa, Marszałek Województwa Małopolskiego, podkreślił: „Nie mam wątpliwości, że właśnie dzięki silnej marce Małopolska rozwija się dynamicznie we wszystkich obszarach. Turyści, przedsiębiorcy, ludzie kultury uznają nasz region za znakomite pole do rozwijania rożnych aktywności. W takiej atmosferze zrodziła się idea „Made in Małopolska”. Bo marketing terytorialny i budowa marki regionu, to we współczesnym świecie jedno z najbardziej istotnych narzędzi promocji i rozwoju. Jestem przekonany, że do budowy silnej marki Małopolska niezbędna jest współpraca samorządu ze światem biznesu. Możliwości małopolskich firm są ogromne. Wykorzystując ten potencjał poprzez odpowiednią integrację działań wizerunkowych zagwarantujemy sobie wspólny sukces. Tak więc sukces marki Małopolska zależeć będzie od zbudowania sieci relacji partnerskich wokół marki regionu.”
Z badań przeprowadzonych na zlecenie PKL wynika, że ponad 70 proc. Polaków zauważa coraz wyższy standard letniej oferty turystycznej w górach. Najbardziej doceniamy poprawę bazy noclegowej (64 proc. ) oraz restauracyjnej i gastronomicznej (46 proc. ).
Janusz Ryś z PKL dodał: „Bardzo cieszy nas, że starania Polskich Kolei Linowych oraz innych przedstawicieli branży turystycznej są przez Polaków coraz wyżej oceniane. Warto stawiać na jakość, jak najlepszą obsługę klientów i budować markowy produkt. Znak „Made in Małopolska” jest też tego doskonałym przykładem.”
POWIĄZANE WPISY
16 kwietnia 2025
LOT uruchamia bezpośrednie połączenie Warszawa – Reykjavik-Keflavik
12 kwietnia 2025 roku Polskie Linie Lotnicze LOT zainaugurowały bezpośrednie rejsy na…
0 Komentarzy2 Minuty
15 kwietnia 2025
Odbędzie się V edycja Hotelowego Tygodnia Ziemi
W dniach 22–25 kwietnia 2025 roku w Polsce odbędzie się piąta edycja Hotelowego Tygodnia…
0 Komentarzy3 Minuty
11 kwietnia 2025
DOT współorganizatorem XVI Forum Promocji Turystycznej
Wydarzenie, organizowane przez redakcję portalu Waszaturystyka.pl, odbędzie się 28…
0 Komentarzy2 Minuty
11 kwietnia 2025
„Ciche godziny” i więcej, czyli jak Hydropolis dba o gości ze specjalnymi potrzebami.
Wśród nas są osoby, które mogą inaczej odbierać zewnętrzne bodźce. Dźwięki są dla nich za…
0 Komentarzy3 Minuty
11 kwietnia 2025
Ponad milion pasażerów w marcu 2025 w Katowice Airport
W pierwszym kwartale 2025 roku z usług Międzynarodowego Portu Lotniczego „Katowice” im.…
0 Komentarzy2 Minuty
25 kwietnia 2025
Mazowsze Srebrnym Partnerem XVI Forum Promocji Turystycznej
Samorząd Województwa Mazowieckiego został Srebrnym Partnerem Strategicznym XVI edycji…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Turystyczna odwilż nad Bałtykiem. Nadmorskie miejscowości hitem wśród turystów
Sezon turystyczny na polskim wybrzeżu wyraźnie przyspiesza, mimo że dopiero co…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Raport IGHP: Marzec 2025 z niższym obłożeniem w hotelach
Wyniki marcowej ankiety przeprowadzonej przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2025
Dlaczego Małopolska?
Zastanawiasz się nad wyjazdem dla całej rodziny? A może chcesz spędzić weekend na…
0 Komentarzy7 Minuty
16 kwietnia 2025
LOT uruchamia bezpośrednie połączenie Warszawa – Reykjavik-Keflavik
12 kwietnia 2025 roku Polskie Linie Lotnicze LOT zainaugurowały bezpośrednie rejsy na…
0 Komentarzy2 Minuty
15 kwietnia 2025
Odbędzie się V edycja Hotelowego Tygodnia Ziemi
W dniach 22–25 kwietnia 2025 roku w Polsce odbędzie się piąta edycja Hotelowego Tygodnia…
0 Komentarzy3 Minuty
11 kwietnia 2025
DOT współorganizatorem XVI Forum Promocji Turystycznej
Wydarzenie, organizowane przez redakcję portalu Waszaturystyka.pl, odbędzie się 28…
0 Komentarzy2 Minuty
11 kwietnia 2025
„Ciche godziny” i więcej, czyli jak Hydropolis dba o gości ze specjalnymi potrzebami.
Wśród nas są osoby, które mogą inaczej odbierać zewnętrzne bodźce. Dźwięki są dla nich za…
0 Komentarzy3 Minuty
11 kwietnia 2025
Ponad milion pasażerów w marcu 2025 w Katowice Airport
W pierwszym kwartale 2025 roku z usług Międzynarodowego Portu Lotniczego „Katowice” im.…
0 Komentarzy2 Minuty
25 kwietnia 2025
Mazowsze Srebrnym Partnerem XVI Forum Promocji Turystycznej
Samorząd Województwa Mazowieckiego został Srebrnym Partnerem Strategicznym XVI edycji…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Turystyczna odwilż nad Bałtykiem. Nadmorskie miejscowości hitem wśród turystów
Sezon turystyczny na polskim wybrzeżu wyraźnie przyspiesza, mimo że dopiero co…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Raport IGHP: Marzec 2025 z niższym obłożeniem w hotelach
Wyniki marcowej ankiety przeprowadzonej przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2025
Dlaczego Małopolska?
Zastanawiasz się nad wyjazdem dla całej rodziny? A może chcesz spędzić weekend na…
0 Komentarzy7 Minuty
16 kwietnia 2025
LOT uruchamia bezpośrednie połączenie Warszawa – Reykjavik-Keflavik
12 kwietnia 2025 roku Polskie Linie Lotnicze LOT zainaugurowały bezpośrednie rejsy na…
0 Komentarzy2 Minuty