Potyczka ekspertów: turystyka krajowa w biurach podróży
Polacy nie chcą jeździć po Polsce z biurami podróży. Polskie hotele nie chcą dawać biurom podróży lepszych warunków cenowych. Agenci turystyczni nie widzą sensu sprzedawania krajowej oferty. Czy wyjazdy zorganizowane po naszym kraju w postaci oferty dla rodzimego klienta mają sens? Ten temat podejmiemy na IV Forum Promocji Turystycznej.
Są tacy agenci turystyczni, którzy chcieliby sprzedawać klientom ofertę polską, ale nie mają z czego wybierać. Są tacy touroperatorzy, którzy z powodzeniem organizują turystykę krajową, ale nie znajdują chętnych do współpracy hotelarzy. Są też hotele, które próbują bez skutku nawiązać współpracę z dużymi touroperatorami. I wreszcie, są agenci, którzy w ogóle nie chcą sprzedawać polskiej oferty polskim klientom.
Na czym polega problem? Czy Polakom nie da się sprzedawać pakietowanych wyjazdów po naszym kraju?
O problemach turystyki krajowej z punktu widzenia: touroperatora, agenta, hotelarza, porozmawiamy podczas potyczki ekspertów na IV Forum Promocji Turystycznej w Warszawie. W rozmowie udział wezmą: Grzegorz Chmielewski, właściciel Biura Podróży Poltours Gliwic, Piotr Dwurnik, dyrektor spółki i członek zarządu w Przedsiębiorstwie Turystycznym “Łysogóry”, Monika Hiszpańska, właścicielka Biur Agencyjnych Vivago.pl, wiceprezes Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Agentów Turystycznych oraz Sebastian Nasiłowski, właściciel Biura Podróży i firmy transportowej Tourist Polska.
Na IV Forum Promocji Turystycznej zapraszamy 24 października do Warszawy, do hotelu Polonia Palace. Wydarzenie to będzie jak zwykle poświęcone różnym aspektom promocji turystycznej. Partnerami forum są: Cypryjska Organizacja Turystyczna, Narodowy Ośrodek Informacji Turystycznej Republiki Chorwacji w Polsce, wydarzenie zostało objęte Patronatem Honorowym Marszałka Województwa Mazowieckiego, patronatem Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz patronatem Polskiej Izby Turystyki.
Zarejestruj się już dziś! Formularz rejestracji, informacje i program forum znajdziesz tutaj.
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Górna Austria zaprasza Polaków. Atrakcje dla całej rodziny, zimowe szlaki i zabytki UNESCO
Na początku listopada odbyło się spotkanie dla dziennikarzy z przedstawicielami Górnej…
0 Komentarzy5 Minuty