Linie Air China w programie lojalnościowym Lufthansy dla firm w Polsce
Linie lotnicze Air China, będące partnerem joint venture Lufthansa Group, dołączyły w Polsce do PartnerPlusBenefit, programu lojalnościowego Lufthansy skierowanego do przedsiębiorstw każdej wielkości. Od teraz firmy uczestniczące w programie zwiększają potencjał na zarabianie i oszczędzanie podróżując do 189 miast w 42 krajach z siatki połączeń chińskiego narodowego przewoźnika.
PartnerPlusBenefit (PPB) to jedyny program lojalnościowy, w którym punkty za podróże można wymienić na nagrody w dziewięciu liniach lotniczych oraz u innych partnerów, niezależnie od miejsca i liczby służbowych podróży.
Zebrane punkty firmy mogą wymieniać na bilety lotnicze, podwyższenie klasy podróży, nagrody rzeczowe, vouchery na dostęp do FlyNet czy na dodatkowy bagaż, wejście do saloniku biznesowego i inne nagrody. Co więcej, program jest kompatybilny z członkostwem we wszystkich indywidualnych programach lojalnościowych jak np. Miles&More, dzięki czemu podróżujący mogą zbierać mile premiowe zarówno na osobistym koncie, jak i punkty dla firmy w programie PBB.
Frank Wagner, Country Manager Lufthansa Group w Polsce, powiedział: „Bardzo cieszymy się, że możemy powitać Air China w programie lojalnościowym ParterPlusBenefit w Polsce. Oferta bezpośrednich rejsów Air China z Warszawy ułatwi naszym polskim klientom wzmacnianie stosunków handlowych w Chinach i poza nimi. PPB to świetny przykład wartości dodanej jaką niesie nasze partnerstwo joint venture z Air China, przynoszące korzyści naszym wspólnym klientom w Polsce.”
James Yin, General Manager Air China w Polsce , dodał: “Jesteśmy zaszczyceni dołączając do PPB jako oficjalny partner. Od września 2016 roku Air China otworzyła regularne połączenie między Pekinem a Warszawą, pierwsze bezpośrednie połączenie azjatyckiej linii do Polski. Trasa obsługiwana jest przez samolot A330-200 cztery razy w tygodniu. Wraz z rozwojem współpracy między Polską a Chinami w obszarach takich jak kultura, edukacja i sport oraz wzrostem ruchu turystycznego, wierzymy, że w przyszłości pojawi się więcej bezpośrednich połączeń lotniczych. Mamy nadzieję wspólnie rozwijać się ze wszystkimi firmami partnerskimi w Polsce i wznieść naszą dwustronną współpracę na nowy poziom.”
POWIĄZANE WPISY
20 listopada 2024
Ryanair uruchamia promocje na Cyber Week 2024
Od 25 listopada do 2 grudnia Ryanair zaprasza na największą wyprzedaż roku w ramach Cyber…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Startuje nowe połączenie kolejowe z Pragi do Gdyni
Podczas konferencji „Polski Dzień Logistyki 2024” w Pradze ogłoszono uruchomienie Baltic…
0 Komentarzy3 Minuty
20 listopada 2024
Katowice Airport: Wizz Air uruchamia loty do Madrytu, Agadiru, Pizy i Kiszyniowa
Wizz Air ogłosił cztery nowe kierunki, które będzie realizował w 2025 roku z lotniska w…
0 Komentarzy2 Minuty
19 listopada 2024
Lotnisko Chopina: blisko 15 proc. wzrost liczby pasażerów w październiku
Lotnisko Chopina w Warszawie odnotowało znaczny wzrost liczby pasażerów w październiku.…
0 Komentarzy4 Minuty
19 listopada 2024
Costa Cruises prezentuje specjalne rejsy „Costa Voyages”
Costa Cruises zaprasza na rejsy „Costa Voyages Special Edition” na pokładzie statku Costa…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Ryanair połączy Bydgoszcz z Alicante
Ryanair uruchamia nowe połączenia z lotniska w Bydgoszczy. Od 31 marca 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
18 listopada 2024
Ryanair uruchamia rozkład lotów na lato 2025
15 listopada linie lotnicze Ryanair poinformowały o uruchomieniu rozkładu lotów na lato…
0 Komentarzy1 Minuta
14 listopada 2024
Ryanair połączy Katowice z Brukselą
Ryanair uruchomi nowe połączenie z katowickiego lotniska, od 1 kwietnia 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
12 listopada 2024
Ryanair uruchamia 48-godzinną promocję. Bilety tańsze o 15 proc.
Ryanair uruchomił dziś (12 listopada) popularną 48-godzinną promocję na zimowe podróże w…
0 Komentarzy1 Minuty