KLM – catering na nowo

archiwum KLM

Tej jesieni linie KLM przygotowały nową wersję serwisu pokładowego dla pasażerów klasy biznes na lotach europejskich wykonywanych przez KLM Cityhopper (KLC). Teraz goście klasy biznes są częstowani konkretnym i zróżnicowanym posiłkiem serwowanym w eleganckim, praktycznym pudełku projektu Marcela Wandersa.

Nowy catering został skomponowany na bazie ekologicznych produktów, w praktycznym opakowaniu podlegającym recyklingowi. Ponadto nowa koncepcja serwisu pokładowego została stworzona z myślą o indywidualnych potrzebach pasażerów. Goście klasy biznes mogą teraz sami komponować swój posiłek, a na dłuższych lotach – również decydować o jego porze.

Ponadto wszystkich swoich pasażerów – zarówno w klasie biznes, jak i ekonomicznej, na wszystkich trasach – KLM częstuje teraz wyjątkową kawą. Specjalnie przygotowana kompozycja kaw od firmy Douwe Egberts została opracowana tak, aby zachowywać aromat i walory smakowe, nawet na wysokości dziesięciu tysięcy metrów.

Jeszcze jedna nowość czeka na gości KLM World Business Class – klasy biznes na lotach dalekiego zasięgu.

Od tej jesieni KLM oferuje swoim pasażerom kosmetyki cenionej firmy Rituals.

Specjalnie dla KLM firma Rituals stworzyła „Kolekcję Amsterdam”, która jest dostępna w postaci kremów, pianek, żeli, balsamów i innych produktów pielęgnacyjnych w podręcznych, indywidualnych zestawach, oferowanych pasażerom klasy biznes podczas lotu, jak i pokładowych toaletach kabiny biznesowej.

Catering na nowo

Nowa koncepcja serwisu pokładowego została stworzona z myślą o indywidualnych potrzebach pasażerów. Posiłek składa się teraz z większej liczby osobno pakowanych elementów, aby pasażerowie mieli możliwość własnej kompozycji dania, w zależności od indywidualnych upodobań. Na przykład jogurtowi towarzyszą osobno zapakowane dodatki – granola i powidła, podobnie jak dodatki, orzechy i dresingi do sałatek.

Zawartość zestawu w pudełku jest uzależniona od pory dnia. Na lotach, które odbywają się przed południem klienci otrzymują pudełko zawierające śniadanie, w skład którego wchodzą świeże owoce oraz sery i wędliny, którym towarzyszy gorące pieczywo. Podczas lotów popołudniowych goście są częstowani sałatką – do indywidualnej kompozycji oraz drobnymi przystawkami jak np. kawałek szarlotki. Wszystkie produkty pochodzą ze zrównoważonych upraw lub hodowli, od sprawdzonych holenderskich dostawców. Mięso i jaja wchodzące w skład posiłku są opatrzone certyfikatem „Better Life”, co oznacza, że zostały wyprodukowane w etyczny sposób, z zachowaniem troski o godne warunki zwierząt. Natomiast ryby pochodzą z certyfikowanych (MSC) łowisk i spełniają standardy w zakresie zrównoważonego rybołówstwa. Zarówno śniadanie, jak i posiłek popołudniowy występują w czterech wariantach.

Na dłuższych lotach

Na sześciu najdłuższych lotach KLM Cityhopper (Cagliari, Helsinki, Ibiza, Porto, Split i Walencja) pasażerowie Klasy Biznes sami decydują, kiedy mają ochotę na posiłek.

W ten sposób linia daje swoim klientom wybór i większą swobodę. Na wspomnianych najdłuższych europejskich trasach KLC pasażerowie Klasy Biznes są częstowani dodatkowo przekąską na gorąco w postaci tradycyjnego holenderskiego krokieta lub ciastka ze szpinakiem i fetą.

Nowa jakość kawy

Również od tej jesieni, KLM zaprasza swoich pasażerów na kawę, zupełnie nowej jakości. Specjalnie opracowana mieszanka od renomowanej firmy Douwe Egberts posiada trzy podstawowe cechy, ważne dla KLM: kawa jest uprawiana zgodnie z normami UTZ gwarantującymi wysoką jakość i pochodzi ze zrównoważonego handlu. Ponadto specjalna mieszanka kaw doskonale współgra z doświadczeniem smaku i aromatu na dużych wysokościach, dzięki czemu filiżanka napoju smakuje tak samo dobrze podczas lotu – na wysokości dziesięciu tysięcy metrów, jak i na ziemi. Klienci KLM mogą delektować się jej smakiem w czasie podróży – lecąc zarówno w klasie biznes, jak i ekonomicznej, na wszystkich lotach niezależnie od trasy. Ponadto nową kawę serwują salony biznesowe – European Crown Lounge i Intercontinental Crown Lounge na amsterdamskim lotnisku Schiphol.

Kosmetyki firmy Rituals

Kolejna nowość czeka na gości KLM World Business Class – klasy biznes na lotach dalekiego zasięgu. Od tej jesieni KLM oferuje swoim pasażerom kosmetyki cenionej firmy Rituals. Specjalnie dla KLM, Rituals stworzyła „Kolekcję Amsterdam”, w skład której wchodzi mydło w piance do rąk, balsam do rąk i ciała, żel do włosów i nawilżająca mgiełka do ciała. Produkty są do dyspozycji pasażerów w toaletach kabiny biznesowej. Ponadto kosmetyki Rituals (balsam do ust i krem nawilżający) goście klasy biznes znajdą w swoich osobistych zestawach podróżnych, które otrzymują w prezencie od KLM podczas lotu.
„Kolekcja Amsterdam” nawiązuje do dawnego „spotkania Wschodu z Zachodem”, a jej zapach jest kompozycją holenderskich tulipanów i japońskiego yuzu. Opakowania kosmetyków ozdobiły roślinne motywy nawiązujące do siedemnastowiecznej holenderskiej ceramiki, inspirowanej Dalekim Wschodem.