Platforma hotelowa Bidroom – 15 mln euro na inwestycje
Internetowa społeczność dla podróżników Bidroom zdobyła znaczącą inwestycję kapitałową, którą przeznaczy na przyspieszenie rozwoju. Dwa miesiące wcześniej do firmy dołączyli nowi członkowie zarządu.
Bidroom powstał z inicjatywy hotelarzy dla hotelarzy w 2014 roku. Oferuje hotelom więcej swobody biznesowej jako bezprowizyjna alternatywa do podobnych platform hotelowych, które opierają się na wysokich prowizjach od rezerwacji. Wraz z powołaniem nowego zarządu we wrześniu firma rozpoczęła nowy etap, ogłaszając plany na wprowadzenie nowej strategii, która zakłada usprawnienie platformy jako produktu jak i rozrost społeczności Bidroom.
Firma przeznaczy znaczące środki na przyśpieszenie ekspansji międzynarodowej. Według nowego Prezesa Basa Tolmeijera, zespół w rok powiększy się do 200 pracowników po przejściu do nowego, zmodernizowanego biura w Krakowie w kwietniu 2019 roku.
Obecnie Bidroom skupia się na rekrutacji kolejnych specjalistów IT, marketerów oraz specjalistów ds. obsługi klienta. W jego słowach, pozyskane fundusze pozwolą przemienić model biznesowy firmy, rozwinąć jej zaplecze technologiczne jak i zwiększyć dostępność dużych sieci hoteli. Tolmeijer dodaje, że Bidroom również inwestuje w strategiczne projekty z partnerami takimi jak Visa Inc., która niedawno rozpoczęła współpracę na wyłączność z marką. Nowi udziałowcy w większości reprezentują podmioty typu family office, które wierzą w nowy kierunek Bidroom.
Za kulisami zespół Bidroom aktywnie pracuje nad ukończeniem nowej strategii wzrostu, z której wynikną nowe kampanie konsumenckie.
Francesco Monaco, dyrektor ds. handlowych w Bidroom podkreślił: „Firma wciąż korzysta na współpracy z Visa, która umożliwia Europejskim właścicielom kart Visa poznanie korzyści rezerwacji hoteli z Bidroom. Nasze badania wskazują zapotrzebowanie ze strony użytkowników na dostęp do miejskich hoteli z wyższego segmentu. Z tego względu zdecydowaliśmy, że Bidroom pokryje koszty aktywacji 10,000 kolejnych hoteli, które dołączą do platformy.”
POWIĄZANE WPISY
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty