Rekordowa edycja Meet The Bidder
W 23. edycji targów Meet The Bidder, która odbyła się 21 listopada w Warszawie wzięła udział rekordowa liczba ponad stu wystawców z pięciu kontynentów, a także ponad dwustu profesjonalnych organizatorów branży MICE z całej Polski i rynków europejskich. Uczestnicy odbyli łącznie ponad 2500 spotkań B2B.
Zagraniczni goście – w tym grupa „Hosted Bidders”, złożona z organizatorów MICE z zagranicznych rynków europejskich – zostali powitani w Warszawie prezentacją partnera targów – Warszawskiej Organizacji Turystycznej i Warsaw Convention Bureau. Prezentację poprowadził Mateusz Czerwiński, wiceprezes zarządu tych organizacji.
Tradycyjnie już ważnym punktem w programie targów były prezentacje ekspertów i praktyków z polskiego rynku, mające na celu merytoryczne przygotowanie wystawców i wprowadzenie ich w kulisy współpracy z polską branżą MICE. Swoje wystąpienia poprowadzili: Agnieszka Lewandowska, wiceprezes Incentive Care, członek SITE Poland oraz Łukasz Adamowicz – wiceprezes BFC Group oraz SOIT.
Diamentowym Partnerem targów był Singapore Tourism Board, skutecznie promujący swoją destynację wśród odbiorców targów. Reprezentantki Singapuru przygotowały bogatą w praktyczne informacje prezentację pt. „Where goals, fun and motivation meet”, doskonale opisującą incentive’owy charakter tej lokalizacji.
Targom towarzyszyło kilka wydarzeń odbywających się równolegle: spotkania członków komisji SITE Poland, warsztat Incentive Booster dla Tour Managerów Incentive Travel przygotowany przez Kadry Turystyki oraz debata organizowana przez Polską Izbę Turystyki dotycząca umów B2B w świetle nowej ustawy o usługach turystycznych.
Ta edycja była także pierwszą okazją do stworzenia programu „Hosted Bidder” dla zagranicznych organizatorów, połączonego ze zwiedzaniem miasta i inspekcjami partnerujących programowi hoteli i przestrzeni eventowych. Programowi partnerowały liczne organizacje i stowarzyszenia działające na polskim rynku MICE: Warszawska Organizacja Turystyczna i Warsaw Convention Bureau, MROT (Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna), Mazurkas Catering 360, Mazurkas DMC, Mazurkas Transport, Mazurkas Travel, Muzeum Polskiej Wódki, Muzeum Warszawy, Novotel Warszawa Centrum i sieć Accor.
W wieczornym bankiecie ITEx Night, którego współgospodarzami byli Travel Bidder i SITE Poland, wzięło udział blisko trzystu gości – w tym wystawcy i partnerzy targów, członkowie SITE Poland, Ambasadorzy, a także przedstawiciele innych stowarzyszeń branżowych i przyjaciele Travel Biddera.
Część oficjalna bankietu poświęcona była wartościowym prezentacjom Partnerów obrazującym siłę, innowacyjność dobrze zorganizowanego polskiego rynku MICE. Celem współgospodarzy wieczoru była promocja Polski, jako atrakcyjnego kraju do współpracy i lidera w tej części Europy, co z kolei wpisało się w koncepcję PITCH (Poland – Incentive Travel Central Hub) promowaną przez SITE Poland. Strategia ta ma na celu wprowadzenie Polski w rolę centrum innowacji i inicjatyw branżowych w tej części Europy. Cel został osiągnięty, a wieczór był doskonałym zwieńczeniem targów Meet The Bidder i zobrazował potęgę polskiego rynku MICE.
Partnerami ITEx Night byli twórcy kampanii „I Feel Slovenia”, czyli Slovenian Convention Bureau, Muzeum Polskiej Wódki, Mazurkas DMC Poland, Mazurkas Transport, MROT, WOT i Warsaw Convention Bureau.
Jednym z patronów medialnych Meet The Biddr był portal branżowy WaszaTurystyka.pl
POWIĄZANE WPISY
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Górna Austria zaprasza Polaków. Atrakcje dla całej rodziny, zimowe szlaki i zabytki UNESCO
Na początku listopada odbyło się spotkanie dla dziennikarzy z przedstawicielami Górnej…
0 Komentarzy5 Minuty
12 listopada 2024
Fundacja Happy Kids i Rainbow wysyłają mamy zastępcze na wakacje
Pracują 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Bez urlopów, bez L4, bez wolnych…
0 Komentarzy3 Minuty