Walter Herz wzmacnia dział hotelowy

archiwum Walter Herz

Andrzej Szymczyk objął stanowisko Associate Director Hospitality Department w firmie Walter Herz. Rozbudowa utworzonego ponad rok temu działu hotelowego stanowi kontynuację procesu wdrażania strategicznych zmian w strukturze firmy.

Andrzej Szymczyk dołączył do zespołu Walter Herz z początkiem marca. Będzie odpowiedzialny za wzmacnianie relacji i rozwój linii biznesowej firmy związanej z sektorem nieruchomości hotelowych w Polsce oraz nadzorowanie projektów i badań związanych z tym segmentem rynku.

Ekspert ma ponad 15 letnie doświadczenie w pracy na rynku nieruchomości hotelowych. Karierę rozpoczął na wybrzeżu Atlantyku w USA, a następnie kontynuował ją w Londynie, m.in. w takich placówkach jak Hilton London Paddington oraz The Cumberland, jednym z największych londyńskich hoteli. Pracował również jako dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Hotelu Narvil Conference & Spa oraz luksusowym hotelu Pałac Ciekocinko Resort & Wellness, wspierając wzrost inwestycyjny firm, w których był zatrudniony.

Odpowiadał także za rozwój start-upu meeting.pl, umożliwiającego zakup i organizację eventów on-line , jak również rozwój sieci sprzedaży rozwiązań technologicznych dla obiektów hotelowych globalnej firmy Tink Labs na polskim i ukraińskim rynku.

Andrzej Szymczyk będzie odpowiedzialny m.in. za realizację strategii firmy w dziedzinie doradztwa inwestycyjnego oraz wdrożenie standardów związanych z obsługą inwestorów z segmentu hotelowego.

Będzie koordynował pracę teamu w zakresie przygotowania prognoz i analiz lokalizacyjnych oraz finansowych, jak również sporządzaniu raportów dotyczących rynku nieruchomości hotelowych, w opracowywaniu których zespół wykazał się już imponującymi umiejętnościami, czego przykładem może być ostatni dogłębny raport o rynku hotelowym w Łodzi.

Bartłomiej Zagrodnik, partner zarządzający w Walter Herz, powiedział: „Cieszymy się, że Andrzej dołączył do zespołu Walter Herz. Jego bogate doświadczenie zdobywane, zarówno w Polsce, jak i na rynkach brytyjskim i amerykańskim pozwoli wzmocnić pozycję naszej firmy, jeśli chodzi o doradztwo strategiczne dla podmiotów związanych z segmentem nieruchomości hotelowych. Nasi klienci, którzy poszukują różnych opcji optymalizacji biznesu, dzięki jego wszechstronnej wiedzy zyskają zaś nieocenione wsparcie.”