Walter Herz wzmacnia dział hotelowy
Andrzej Szymczyk objął stanowisko Associate Director Hospitality Department w firmie Walter Herz. Rozbudowa utworzonego ponad rok temu działu hotelowego stanowi kontynuację procesu wdrażania strategicznych zmian w strukturze firmy.
Andrzej Szymczyk dołączył do zespołu Walter Herz z początkiem marca. Będzie odpowiedzialny za wzmacnianie relacji i rozwój linii biznesowej firmy związanej z sektorem nieruchomości hotelowych w Polsce oraz nadzorowanie projektów i badań związanych z tym segmentem rynku.
Ekspert ma ponad 15 letnie doświadczenie w pracy na rynku nieruchomości hotelowych. Karierę rozpoczął na wybrzeżu Atlantyku w USA, a następnie kontynuował ją w Londynie, m.in. w takich placówkach jak Hilton London Paddington oraz The Cumberland, jednym z największych londyńskich hoteli. Pracował również jako dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Hotelu Narvil Conference & Spa oraz luksusowym hotelu Pałac Ciekocinko Resort & Wellness, wspierając wzrost inwestycyjny firm, w których był zatrudniony.
Odpowiadał także za rozwój start-upu meeting.pl, umożliwiającego zakup i organizację eventów on-line , jak również rozwój sieci sprzedaży rozwiązań technologicznych dla obiektów hotelowych globalnej firmy Tink Labs na polskim i ukraińskim rynku.
Andrzej Szymczyk będzie odpowiedzialny m.in. za realizację strategii firmy w dziedzinie doradztwa inwestycyjnego oraz wdrożenie standardów związanych z obsługą inwestorów z segmentu hotelowego.
Będzie koordynował pracę teamu w zakresie przygotowania prognoz i analiz lokalizacyjnych oraz finansowych, jak również sporządzaniu raportów dotyczących rynku nieruchomości hotelowych, w opracowywaniu których zespół wykazał się już imponującymi umiejętnościami, czego przykładem może być ostatni dogłębny raport o rynku hotelowym w Łodzi.
Bartłomiej Zagrodnik, partner zarządzający w Walter Herz, powiedział: „Cieszymy się, że Andrzej dołączył do zespołu Walter Herz. Jego bogate doświadczenie zdobywane, zarówno w Polsce, jak i na rynkach brytyjskim i amerykańskim pozwoli wzmocnić pozycję naszej firmy, jeśli chodzi o doradztwo strategiczne dla podmiotów związanych z segmentem nieruchomości hotelowych. Nasi klienci, którzy poszukują różnych opcji optymalizacji biznesu, dzięki jego wszechstronnej wiedzy zyskają zaś nieocenione wsparcie.”
POWIĄZANE WPISY
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty