Ecco Travel: rejsowe połączenia dają nam wysoką rentowność, a klientom – bezpieczeństwo

MM

Oferty wypraw do Chin łączonych z Tajlandią albo Japonią, a także kolejne propozycje wyjazdów do Wietnamu, Iranu, krajów kaukaskich i na Islandię – to nowości w ofercie Ecco Travel. Wszystkie wyjazdy są organizowane w oparciu o loty rejsowe. Agenci mają okazję zapoznać się z nowościami podczas serii szkoleń, które odbywają się w sześciu miastach.

Objazd Ecco Travel po kraju zakończy się 10 kwietnia szkoleniem w Poznaniu, gdzie znajduje się centrala firmy. Przedtem organizator odwiedzi Kraków i Katowice. A w pierwszych dniach kwietnia załoga touroperatora zawitała do Warszawy, Gdańska i Łodzi. Agenci obecni na szkoleniu zapoznali się z zawartością nowego katalogu, dowiedzieli się, co nowego przygotowała firma dla klientów i zdobyli wiedzę o Chinach – kraju, do którego Ecco wysyła 6 tys. klientów rocznie.

Koniec przygód z czarterami

Podczas spotkania Aleksandra Olechnowicz, marketing & PR manager Ecco Holiday podkreślała, że organizator opiera swój biznes na lotach rejsowych i tanich liniach, co gwarantuje mu rentowność i pewność, że zaplanowane wyjazdy się odbędą. Wyjazdy są potwierdzane już wtedy, gdy zapiszą się na nie dwie osoby. Touroperator podjął w poprzednim sezonie próbę organizowania lotów czarterowych do Bułgarii, ale zrezygnował z kontynuowania tego pomysłu.

„Ten sezon dla nas będzie dobry. Z Bułgarią w czarterach się namęczyliśmy, taka forma pracy nas nie interesuje. Komfort pracy to dla nas brak czarterów, który oznacza bezpieczeństwo dla firmy. My opieramy się na liniach rejsowych – dzięki temu wiemy że turyści polecą tam, gdzie zaplanowali. Z tym, że musimy ten produkt sprzedawać z dużym wyprzedzeniem, dużo imprez mamy potwierdzonych nawet na pół roku wcześniej. Mamy ten komfort, że „zamykamy” grupy z dużym wyprzedzeniem” – wyjaśniała Aleksandra Olechnowicz.

Zapowiedziała też, że touroperator wkrótce wdrożymy nowy system CRM, i przedłuży czas działania infolinii. Na ten rok planuje dla agentów kilka study tourów w okresie jesienno-zimowym. Co miesiąc będzie informować o kolejnym planowanym wyjeździe.

Nowe programy objazodowe

W katalogu Ecco Travel można znaleźć nowości, takie jak programy łączone „Chiny i Tajlandia” oraz „Chiny i Japonia”. Pozostałe nowości pojawiają się w każdym segmencie produktowym. Są to m. in. program „Wietnam w pigułce” z przystankiem w Katarze (dwa noclegi w Doha), Korea Południowa (z lotem bezpośrednim), nowe luksusowe hotele na Jamajce czy weekendowe wycieczki do Gruzji (przez cały rok), a także „legendy Kaukazu”, czyli Gruzja, Azerbejdżan, Armenia oraz „Magia Persji” (Iran).

Partnerem Ecco Travel w Chinach jest od czterech lat touroperator China Legend, mający ponad 40 lata doświadczenia na tym rynku. Firma zatrudnia 10 tys. pracowników i dysponuje flotą 8 tys. autobusów i samochodów. Ecco Travel ma z China Legend podpisaną umowę partnerską na wyłączność.