Fly.pl z godłem „Konsumencki Lider Jakości 2019”
Najwyższa jakość i największy wybór atrakcyjnych ofert – to główne czynniki wskazywane przez respondentów, których głosem biuro podróży FLY.PL zostało nagrodzone brązowym godłem w kategorii „Sklepy internetowe – turystyka” w programie Konsumencki Lider Jakości 2019 organizowanym przez redakcję „Strefy Gospodarki”.
W opinii polskich konsumentów Fly.pl to wygodna metoda porównywania i rezerwowania wyjazdów, a także firma wyróżniająca się dobrą opieką nad klientem. Biuro uplasowało się na podium w wynikach badania znajomości marki (3 miejsce) oraz chęci polecania usług nowym klientom (2 miejsce).
Grzegorz Bosowski, prezes Fly.pl, powiedział: „Brązowe godło programu Konsumencki Lider Jakości to dla nas duże wyróżnienie. Szczególnie cieszy nas to, że zostaliśmy docenieni za wygodę korzystania z naszego serwisu internetowego oraz za wysoki poziom obsługi klienta. Są to obszary, na które kładziemy szczególny nacisk w naszej codziennej pracy.”
Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolski program konsumencki prowadzony przez redakcję „Strefy Gospodarki” – niezależnego dodatku, dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną. Celem badań jest wyłonienie najlepszych w opinii konsumentów marek i firm działających na polskim rynku.
Badania w ramach programu Konsumencki Lider Jakości przeprowadzane są zgodnie z ideą metodologii mixed-methods, łączącej analizę danych ilościowych i jakościowych. W tegorocznej edycji wzięło udział ponad 15 000 respondentów, wyłonionych metodą kwotową i celową. Kwalifikacja uczestników jest zgodna ze strukturą ludności Polski opisaną przez GUS w roku 2011, z ograniczeniem grupy wiekowej na kategorii 64 lat.
W 2019 roku zastosowano następujące metody badawcze:
• badania kwestionariuszowe – badanie eksperckie dotyczące kwalifikacji marek w kategoriach produktowych, badanie pilotażowe na losowo wybranej grupie konsumentów, badanie face-to-face z konsumentami (ankieta pilotowana z udziałem badacza);
• Badanie opinii w ramach CAWI (badanie przeprowadzone za pośrednictwem kanału on-line).
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Górna Austria zaprasza Polaków. Atrakcje dla całej rodziny, zimowe szlaki i zabytki UNESCO
Na początku listopada odbyło się spotkanie dla dziennikarzy z przedstawicielami Górnej…
0 Komentarzy5 Minuty