Radisson i Zdrojowa Invest budują dwa nowe hotele
Radisson Hotel Group i grupa Zdrojowa Invest & Hotels podpisały umowę na dwa nowe hotele Radisson, które zostaną wybudowane w Szklarskiej Porębie oraz w Kołobrzegu. Pierwszy z nich otwarty zostanie najbliższej zimy, drugi – na początku lata 2020 roku.
Oba obiekty marki Radisson należące do kategorii upscale wzbogacą portfolio grupy w Polsce, które dzięki nowym inwestycjom wzrośnie do 18 hoteli obejmujących pięć marek – w tym.
Na konferencji w Warszawie, Valerie Schuermans, wiceprezes ds. rozwoju biznesu w Radisson Hotel Group, podkreśliła: „Radisson to silna światowa marka. Obecnie w naszej ofercie mamy ponad 1170 hoteli,270 dalszych jest w budowie. Nasze obiekty znajdują się w 114 krajach a zatrudniamy fachowców z 155 narodowości. Chcemy zoptymalizować nasze ofert, tam gdzie widzimy duże możliwości wzrostu. W Polsce są to miejscowości turystyczne nad morzem i w górach.
Nasza strategia na najbliższe pięć lat przewiduje mocny powrót do Europy, budujemy nowe hotele w stolicach na kontynencie.
Polska jest jedynym krajem europejskim, w którym reprezentowane są wszystkie marki hotelowe naszej Grupy: Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson RED, Radisson i Park Inn by Radisson. Oba nowe obiekty marki Radisson należące do kategorii upscale wzbogacą portfolio grupy w Polsce, które dzięki nowym inwestycjom wzrośnie do 18 hoteli oferujących 4 tysiące pokoi. Otwarcie hotelu w Szklarskiej Porębie planujemy jeszcze na najbliższą zimę, zaś hotelu w Kolobrzegu na lato 2020 roku.”
Oba obiekty budowane są z myślą o typowym wypoczynku, nie będą miały powwierzchni konferencyjnych
Jan Wróblewski, współzałożyciel grupy Zdrojowa Invest & Hotels, powiedział: “Na poczatku naszej współpracy z Radissonem w 2009 roku wybraliśmy tę Grupę uwagi na jej silną pozycję w krajach skandynawskich, skąd wileu klientów przypływało promami do naszego hotelu w Świnoujściu. Obecnie, w związku ze strategią Radissona przewidującą wejście sieci do kurortów wakacyjnych, wybór właśnie Radissona w planowanych lokalizacjach był najlepszy. Konkurencja w branzy hotelarskiej zaostrza się, więc na współpracy z Radissonem skorzystamy także na efekcie skali tej filmy.”
Zdrojova Invest obecnie dysponuje ok. 1400 pokojami, zatrudnia ponad 1200 osób a obłożenie obiektów wybosi średnio 70 proc. W portfolio firmy jest 500 mln złotych aktywów oraz milliard w inwestycjach.
Wróblewski dodał: “Będziemy nadal rozwijać naszą sieć hotelową w modnych, chetnie odwiedzanych miejscowościach wakacyjnych. Skupiac sie będziemy na wybrzezu I w górach, bo te dwa kierunki zdecydowanie dominują w Polsce. Na przykład w samym Kołobrzegi sprzedaje się więcej miejsc niż w całym wojewodztwie warmińsko-mazurskim.”
Radisson Resort Szklarska Poręba i Radisson Resort Kołobrzeg będą prowadzone przez Radisson Hospitality AB na podstawie międzynarodowej umowy franczyzowej ze Zdrojową Invest & Hotels.
POWIĄZANE WPISY
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty