Pierwszy Travel Mixer promował Grecję dla branży MICE
Pierwszym kierunkiem MICE prezentowanym podczas nowego projektu Travel Mixer, była Grecja. Przedstawiciele branży spotkali się z przedstawicielką GNTO, by dowiedzieć się, jakimi możliwościami dla organizacji wydarzeń dysponuje ten kraj.
W 2018 roku Polska była piątym co do wielkości rynkiem turystycznym dla Greków, po Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech i Francji. Kraj nad Morzem Egejskim odwiedziło ponad milion turystów z naszego kraju.
Grecy chcieliby zainteresować Polaków swoją ofertą dla sektora MICE. Jednym z działań, które mają w tym pomóc, są spotkania z branżą. Jednym z nich był Travel Mixer, zorganizowany przez Grecką Narodową Organizację Turystyczną oraz firmy INN Agencja Reklamy i Karvico, przy współpracy z siecią Mariott. Wydarzenie odbyło się w apartamencie w południowej części warszawskiego śródmieścia.
„Travel Mixer to nasz nowy projekt dla branży MICE. Będziemy prezentowali najlepsze kierunki wyjazdów oraz naszych sprawdzonych partnerów. Pierwsze spotkanie poświęcone jest Grecji, która ma ogromne znaczenie dla naszej branży” – powiedziała Alina Puto, współtwórczyni Travel Mixera.
Podczas spotkania Nikoletta Nikopolou, szefowa GNTO w Polsce, zaprezentowała walory eventowe swojego kraju. Podkreśliła, że Grecja posiada infrastrukturę niezbędną do organizacji wydarzeń dla liczby uczestników zaczynającej się od pięćdziesięciu osób, a kończącej na 15 tys. To 16. najpopularniejszy kraj MICE w Europie (spośród 44) i 25. najpopularniejszy na świecie (rachuba uwzględnia 117 krajów). Z kolei Ateny zajmują 16. miejsce na liście 500 najpopularniejszych kierunków wyjazdów MICE. Z Warszawy można się do nich dostać samolotem, w tym tanimi liniami. Lot trwa ok. 2,5 h.
Większość wydarzeń ma miejsce wiosną i jesienią, aż 23 do 25 proc. – w październiku. W Grecji znajduje się ponad tysiąc hoteli cztero- i pięciogwiazdkowych, które w sumie dysponują ok. 150 tysiącami siedzeń konferencyjnych.
„Naszą zaletą jest też nowoczesne zaplecze technologiczne dla wydarzeń oraz doświadczeni w organizacji wydarzeń pracownicy. A także mnóstwo obiektów niebędących hotelami, a nadających się do organizacji wydarzeń – tych mniejszych, jak i masowych. Ogromne znaczenie mają również aktywności towarzyszące – obcowanie z dziedzictwem kulturowym i historycznym, świetna kuchnia, możliwość organizacji różnego rodzaju aktywności” – przekonywała Nikoletta Nikopolou.
Żaneta Szpakowska z sieci Marriott zaprezentowała zaplecze tej sieci znajdujące się w Grecji. Jest ich 15 w dziewięciu lokalizacjach. Jednym z nich jest Sheraton Rhodes Resort na Rodos – obiekt dysponuje salą konferencyjną na 600 osób i 400 pokojami (z czego 250 typu twin). Jeszcze więcej, bo 1200 osób, może się spotkać w Westin Resort (na Costa Navarino), który obsługuje grupy MICE w połączeniu z hotelem Romanos, również należącym do Mariott international.
POWIĄZANE WPISY
15 listopada 2024
Rekordowe targi WTM w Londynie. Ponad 4 tys. wystawców z całego świata
W dniach 5-7 listopada 2024 roku londyńskie hale ExCeL gościły największe w historii…
0 Komentarzy2 Minuty
28 października 2024
Dubaj szykuje się na zakupowe szaleństwo
Rozrywka na żywo, koncerty gwiazd, wyjątkowe oferty i zakupowe szaleństwo w czystej…
0 Komentarzy1 Minuty
23 października 2024
Saksonia zaprasza na jarmarki bożonarodzeniowe
Saksończycy od wieków słyną z kultywowania tradycji bożonarodzeniowych. Nie bez kozery…
0 Komentarzy5 Minuty
16 października 2024
„Najlepszym środkiem promocji Korei Południowej jest K-pop”
Zwiększenie liczby polskich turystów do 30 tys. rocznie – taki cel stawia przed sobą…
0 Komentarzy4 Minuty
9 października 2024
Rekordowy wzrost zainteresowania Austrią wśród polskich turystów
0 Komentarzy3 Minuty
4 października 2024
Tabarka – w poszukiwaniu prawdziwej Tunezji
Położona tuż przy granicy z Algierią Tabarka zachwyca plażami i świetnymi warunkami do…
0 Komentarzy5 Minuty
3 października 2024
Hiszpańskie nowości Rainbow: Costa Blanca i Costa Dorada
Na lato 2025 Rainbow przygotował kilka nowych kierunków w sprawdzonych już przez Polaków…
0 Komentarzy8 Minuty
26 września 2024
Malta – raj dla wielbicieli historii, sportów wodnych i plażowania
Wśród kierunków oferowanych przez Rainbow na sezon letni 2025 wyróżnia się Malta –…
0 Komentarzy5 Minuty
25 września 2024
Ibiza – nowość w ofercie Rainbow na lato 2025
Małe zatoczki otoczone z turkusową wodą i stromymi klifami, niekończące się imprezowe…
0 Komentarzy6 Minuty
[…] „Travel Mixer to nasz nowy projekt dla branży MICE. Będziemy prezentowali najlepsze kierunki wyjazdów oraz naszych sprawdzonych partnerów. Pierwsze spotkanie poświęcone jest Grecji, która ma ogromne znaczenie dla naszej branży” – powiedziała Alina Puto, współtwórczyni Travel Mixera w wywiadzie dla Wasza Turystyka. […]