Singapore Airlines – nowa aplikacja mobilna

archiwum Singapore Airlines

Singapurskie Linie Lotnicze Singapore Airlines (SIA) wprowadziły nową aplikację mobilnej z wieloma innowacyjnymi funkcjami, jeszcze bardziej ułatwiającej podróżowanie.

Nowa aplikacja ma ułatwić i przyspieszyć pasażerom SIA rezerwację i odprawę on line. Będą mogli dzięki niej zaoszczędzić ok.60 proc. czasu spędzanego dotychczas na tych samych czynnościach.

Oprócz poprawy istniejących już funkcji, w nowej aplikacji wprowadzonych zostało kilka nowości:

Capture & Discovery – nowa funkcja wyszukiwania, posługująca się rozpoznaniem obrazu i języka oraz dopasowaniem wyszukiwanych miejsc do rozkładów Singapore Airlines z podaniem cen za lot.

Translation Assistant – tłumacz elektroniczny przekładający wypowiadane słowa i zdania w czasie rzeczywistym.

Measure Your Baggale – pomaga pasażerom ustalić czy wymiary ich bagażu spełniają wymagania bagażu kabinowego.

Poprawiono tak istotne dotychczasowe funkcje, jak podawane w czasie rzeczywistym informacje o czasie odprawy, otwarcia bramek, pogodzie w miejscu docelowym, walucie miejscowej, warunkach przewozu bagażu.

Campbell Wilson, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu w SIA, powiedział: „Singapore Airlines mocno zainwestowały w poprawę naszej aplikacji i dostępu do naszych usług on line. Chcemy jak najszybciej dostarczać nasze wszystkie usługi klientowi a także dostosowywać nasze produkty i usługi do jego wymagań. To oczywiście nie koniec naszych prac nad poprawą dostępności i szybkości naszych usług w świecie cyfrowym.”

Użytkownicy Androida mogą pobierać nową aplikację już od lipca, zaś użytkownicy iOS będą mogli to zrobić we wrześniu.