Wakacje.pl – zmiany w sekcji sprzedaży i produktu
Od 1 września w sekcji produktu i sieci stacjonarnej Wakacje.pl S.A. stanowisko dyrektora produktu obejmuje Jolanta Kołodziejczyk, zaś zarządzanie sprzedażą i rozwojem kanału stacjonarnego, obejmującego sieci franczyzowe Wakacje.pl, MyTravel i Wakacyjny Świat, obejmuje Wioletta Zarzycka.
Departamentem Produktu i Sieci Stacjonarnej niezmiennie pokieruje Damian Ozga, członek zespołu zrządzającego Wakacje.pl S.A. Obydwie zmiany są wynikiem nowych wyzwań stojących przed Grupą oraz reorganizacji struktury departamentu.
Dyrektor Sieci Sprzedaży, Wioleta Zarzycka, obejmie zarządzanie sprzedażą i rozwojem sieci trzech marek należących do multiagenta – Wakacje.pl, MyTravel i Wakacyjny Świat.
Będzie odpowiadać za realizację wyników w kanale tradycyjnym Grupy, który dzisiaj liczy 370 salonów funkcjonujących pod trzema brandami i nadal rośnie. Do jej obowiązków będzie należała realizacja planów sprzedażowych, podtrzymywanie dobrych relacji z franczyzobiorcami oraz tworzenie synergii pomiędzy trzema markami. Będzie odpowiadała również za ekspansję sieci na nowych rynkach lokalnych. Na stanowisku zastąpi Rafała Buczaka.
Damian Ozga powiedział: „Nie sposób nie docenić ogromnego wkładu Wioletty w sukces sieci Wakacje.pl, którą konsekwentnie budowała od 2011 roku. Jestem przekonany, że jej ogromne doświadczenie będzie siłą napędową do dalszego rozwoju sieci MyTravel i Wakacyjny Świat, które na wielu płaszczyznach mają szansę dorównać salonom franczyzowym Wakacje.pl. Przed nami wiele wyzwań na coraz bardziej zmieniającym się rynku turystyki zorganizowanej, a Wioletta nie raz udowodniła, że doskonale rozumie i porusza się w tym segmencie. Jednocześnie bardzo dziękuję za współpracę Rafałowi, który z naturalną dla niego energią i zaangażowaniem podjął się przeprowadzenia całej sieci przez okres zmian i optymalizacji po obydwu akwizycjach. Z branżą turystyczną związana jest od 25 lat, obejmowała stanowiska managerskie zarządzając sprzedażą we wszystkich kanałach, przez większość lat jako dyrektor sprzedaży i rozwoju Triada S.A., a od 2011 roku przejęła odpowiedzialność za ekspansję marki Wakacje.pl w kanale stacjonarnym jako dyrektor sieci sprzedaży.”
Nowa dyrektor produktu, Jolanta Kołodziejczyk, w Wakacje.pl S.A. będzie odpowiadała za realizację celów sprzedażowych wynikających z umów z partnerami biznesowymi, podtrzymywanie relacji z dostawcami usług touroperatorskich oraz komplementarnych (ubezpieczenia, parkingi), a także rozwój produktu w kanale online i offline. Do tej pory obszarem produktowym zarządzał bezpośrednio Damian Ozga.
Damian Ozga dodał: „Rynek turystyczny nie ma przed Jolantą tajemnic, a ona sama jest też osobą doskonale znaną i cenioną w branży. Dlatego z pełnym przekonaniem i spokojem powierzam jej zarządzanie obszarem produktowym, będącym podstawą naszego biznesu. Potrzeby klientów nieustannie się zmieniają, a dostarczenie im kompletnego produktu jest naszym priorytetem. Nie mam wątpliwości, że Jolanta sprosta ambitnym zadaniom i z powodzeniem wykorzysta swoje ogromne doświadczenie.”
Jolanta Kołodziejczyk ma ogromne doświadczenie managerskie, od 20 lat obejmowała kierownicze stanowiska w branży turystycznej na rynku polskim i czeskim. Rozpoczęła karierę jako Zastępca Dyrektora Generalnego w Polskim Biurze Podróży S.A., przez wiele lat związana była z biurem podróży Orbis Travel, gdzie zajmowała kierownicze stanowiska w obszarze handlowym oraz strategii i marketingu. Rozwijała karierę również na rynku czeskim jako Contracting Director w CK Fischer, drugim największym biurze podróży w Czechach, będąc również Dyrektorem Zarządzającym i Członkiem Zarządu w Fischer Polska. Od 2012 roku z sukcesem współtworzyła największą sieć agencyjną w Polsce – Wakacyjny Świat, należącą od lutego 2019 roku do Wakacje.pl S.A. Grupa Wakacje.pl zarządza największą siecią multiagencyjną na rynku turystycznym w Polsce. Obecnie pod marką Wakacje.pl działa 215 salonów, w MyTravel funkcjonuje 50 biur, w sieci Wakacyjny Świat 105 biur.
POWIĄZANE WPISY
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty
28 listopada 2024
Exim Tours podsumował sezon letni: wzrost liczby klientów o 30 proc.
Exim Tours podsumował sezon letni 2024, odnotowując blisko 30 proc. wzrost liczby…
0 Komentarzy4 Minuty
27 listopada 2024
Grzegorz Bosowski sprzedał udziały we Fly.pl inwestorowi spoza branży, pozostaje prezesem
Po 18 latach istnienia internetowe biuro podróży Fly.pl zostało sprzedane prywatnemu…
0 Komentarzy3 Minuty