Singapore Airlines – program KrisConnect będzie unowocześniony

Od 1 kwietnia 2020 roku Singapurskie Linie Lotnicze Singapore Airlines (SIA) umożliwią lepszą i efektywniejszą sprzedaż swoich usług dla klientów, dzięki rozszerzeniu programu KrisConnect SIA , wykorzystującego najnowsze i optymalne rozwiązania technologiczne na platformach cyfrowych.
Wszyscy partnerzy handlowi linii SIA będą mieli większy dostęp do różnego rodzaju taryf i spersonalizowanych treści.
Singapurskie Linie Lotnicze, wprowadzając w 2018 roku program KrisConnect SIA, były jednym z pierwszych towarzystw lotniczych w regionie Azji i Pacyfiku, korzystającym z tej zaawansowanej technologii.
Agenci i biura podróży, uczestniczące w programie KrisConnect SIA, skorzystają z szybszego działania na rynku i szerszego dostępu do stawek taryfowych w tym również dostosowanych do indywidulanych potrzeb klientów oraz możliwości sprzedaży niestandardowych ofert pakietowych i taryf negocjowanych. To z kolei umożliwi zwiększenie poziomu indywidualnej obsługi klienta, w tym przede wszystkim członków programu lojalnościowego linii SIA – KrisFlyer.
Program KrisConnect SIA wykorzystuje technologię API (Application Program Interface), w tym opracowane w branży standardy transmisji NDC – New Distribution Capability.
Singapurskie Stowarzyszenie Biur Podróży NATAS oraz wielu branżowych partnerów biur podróży z zadowoleniem przyjęło rozwój programu KrisConnect SIA, umożliwiającego polepszenia standardów obsługi i zwiększenie zadowolenia klientów.
Dzięki programowi KrisConnect SIA biura podróży i inni partnerzy będą mogli korzystać z wielu sposobów uzyskiwania dostępu do nowych treści i funkcji. Linie SIA udostępnią informacje za pośrednictwem tradycyjnych systemów rezerwacyjnych GDS: Amadeus, Sabre i Travelport, a także partnerów-firm, wykorzystujących najnowsze technologie cyfrowe: Aaron Group, ATRIIS, HitchHiker, PKFARE, Travel Boutique Online, Travelfusion, TravelNDC i Verteil Technologies. Dodatkowo portal agentów turystycznych linii SIA – AGENT 360 – zostanie ulepszony, tak aby umożliwić biurom podróży bezpośredni dostęp do treści za pośrednictwem programu KrisConnect SIA.
Stowarzyszenie NATAS wspiera inicjatywę linii SIA włączenia agentów członkowskich do programu KrisConnect SIA.
POWIĄZANE WPISY
19 grudnia 2025
FlixBus: co drugi Polak planuje wyjazd na święta. Podróże autobusem zyskują na popularności
Ponad połowa Polaków planuje wyjazd w czasie tegorocznej przerwy świątecznej – wynika z…
0 Komentarzy2 Minuty
19 grudnia 2025
Wizz Air uruchamia nowe połączenia z Krakowa i Gdańska
Wizz Air uruchamia trzy nowe połączenia z Polski. Przewoźnik wprowadzi trasę z Krakowa do…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2025
Finnair połączy Helsinki z Melbourne w Australii
Finnair zapowiedział uruchomienie pierwszego w swojej historii regularnego połączenia do…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2025
KLM rozszerza europejską siatkę połączeń. Nowe trasy do Jersey, Santiago de Compostela i Oviedo
KLM zapowiedział uruchomienie trzech nowych połączeń w sezonie letnim 2026. W ofercie…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2025
Polskie Linie Lotnicze LOT połączą Warszawę z Bangkokiem
Polskie Linie Lotnicze LOT poszerzają swoją siatkę połączeń dalekodystansowych o nową…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Ponad 10 mln zł na modernizację punktu kontroli bezpieczeństwa w Jasionce
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka im. Rodziny Ulmów podpisał umowę na dostawę nowoczesnego…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Rekordowy listopad na Lotnisku Chopina – ponad 1,8 mln pasażerów
Listopad 2025 okazał się rekordowym miesiącem w historii Lotniska Chopina w Warszawie.…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rozkład lotów na lato 2026
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rekordowy rozkład lotów na lato 2026,…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
TAP Air Portugal rozszerza program NDC i podpisuje nową umowę z Amadeus
TAP Air Portugal ogłosił rozwój programu NDC dzięki podpisaniu nowej umowy z Amadeus oraz…
0 Komentarzy1 Minuty










