Sun & Fun Holidays odświeżył logotyp
Nowy logotyp Sun & Fun Holidays nie różni się od poprzedniego layoutem, lecz typografią. Jak napisał touroperator w komunikacie, unowocześniony znak graficzny jest symbolem zmian, jakie zachodzą w biurze podróży.
Od dzisiaj Sun & Fun Holidays posługuje się nowym logo. Przez ponad 15 lat, od początku funkcjonowania na polskim rynku, biuro podróży nie wprowadzało znaczących zmian w identyfikacji wizualnej.
„Decyzja o odświeżeniu logo, została poparta potrzebą unowocześnienia znaku. Po połączeniu z Blue Style, jednym z największych czeskich touroperatorów, Sun & Fun Holidays dynamicznie się rozwija realizując strategię stabilnego wzrostu” – napisała w komunikacie Magdalena Plutecka, PR & marketing manager Sun&Fun Holidays.
Na pierwszy rzut oka nowe logo nie różni się znacząco od pierwowzoru.
Zachowano kolorystykę – dominującą barwę pomarańczową oraz kolory: granatowy i biały, a także charakterystyczne, nawiązujące do wypoczynku motywy słońca i fali, które współgrają z nazwą firmy.
Jak napisała Magdalena Plutecka, dzięki zastosowaniu prostszej i łagodniejszej dla oka czcionki, nowa identyfikacja wizualna jest znacznie czytelniejsza i bardziej praktyczna.
„Logo doskonale uzupełnia odświeżony wizerunek Sun & Fun Holidays i odzwierciedla ideę stabilnego, nowoczesnego i dynamicznie rozwijającego się biura podróży, które zmienia się dla polskiego klienta” – mówi Natalia Knap, dyrektor ds. marketingu Blue Style. „Znak jest nowoczesny i bardziej czytelny, a jednocześnie zachowuje ciągłość z dotychczasową identyfikacją wizualną. To logiczna konsekwencja strategicznych zmian, które zachodzą w naszej marce” – dodaje.
Sun & Fun Holidays rozpoczął sprzedaż wycieczek na Lato 2020 już we wrześniu, zwiększając program czarterowy o 25 proc. W pierwszej połowie października do biur podróży w całej Polsce dotrze najnowszy katalog touroperatora. Oprócz zmienionego layoutu, klienci znajdą w nim nowości produktowe.
Biuro podróży zaprezentuje je na wyjeździe Vip Sun & Fun Mega Tour na Djerbie, na który wspólnie z Tunezyjską Organizacją Turystyczną zaprosił swoich najlepszych partnerów.
Wprowadzeniu nowego katalogu będzie towarzyszyć intensywna kampania reklamowa na siatkach wielkoformatowych oraz w radiu.
Od lipca touroperator ma też nową stronę internetową z szybką i intuicyjną wyszukiwarką ofert, a także z prostszym procesem dokonywania rezerwacji. Strona jest dostosowana do urządzeń mobilnych.
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Górna Austria zaprasza Polaków. Atrakcje dla całej rodziny, zimowe szlaki i zabytki UNESCO
Na początku listopada odbyło się spotkanie dla dziennikarzy z przedstawicielami Górnej…
0 Komentarzy5 Minuty