3 mln zł dla polskiego startupu Tripsomnia.com
Tripsomnia.com, znana w Polsce jako SocialTravel, uzyskała 3 mln zł finansowania od funduszy Corvus Ventures i Kogito Ventures. Tripsomnia.com to polski startup, który działa jako platforma do rezerwacji wycieczek i atrakcji lokalnych przez turystów, ale także jako dostawca oprogramowania w modelu SaaS dla lokalnych biur podróży i hoteli.
Klientom umożliwia zapoznanie się z ofertami, dokonanie rezerwacji i bezgotówkowej płatności. Managerom atrakcji turystycznych pozwala docierać z ofertą do klienta końcowego, zarządzać terminami, bieżącymi zamówieniami oraz współpracą z agentami i hotelami.
Od 2017 roku Tripsomnia.com obsłużyła 60 tys. turystów. Obecnie współpracuje z ponad 400 organizatorami i 100 hotelami w 40 krajach.
Tripsomnia.com upraszcza turystom szukanie takich ofert na własną rękę.
Z kolei dla właścicieli obiektów hotelowych oraz organizatorów atrakcji turystycznych Tripsomnia.com jest świetnym narzędziem dywersyfikacji i zwiększania przychodów.
Mateusz Sewastynowicz, założyciel i prezes Tripsomnia.com, powiedział: „Staramy się zastąpić tradycyjny model rezerwacji, często oparty na komunikacji telefonicznej, proponując dostawcom wycieczek i hotelom kompleksowe i proste w użyciu narzędzie zarządzania zamówieniami. Oferujemy powiązane z nim kanały dystrybucji dedykowane hotelom. Umożliwiamy recepcjonistom dokonanie wygodnej rezerwacji wycieczek dla gości hotelu przy maksymalnym zniwelowaniu typowych niedogodności towarzyszących procesowi rezerwacji, jak na przykład długi czas oczekiwania na potwierdzenie.
Dzięki pozyskanej rundzie finansowania będziemy mogli przyspieszyć rozwój naszego produktu oraz zintensyfikować sprzedaż w kanale B2B przede wszystkim w krajach Unii Europejskiej: Hiszpanii, Włoszech, Malcie, Czechach, Wielkiej Brytanii i Holandii. W 2020 roku planujemy wejście na rynek USA.”
Aplikacja rezerwacyjna nie tylko pozwala hotelom sprzedawać atrakcje i wycieczki z poziomu własnej strony internetowej lub poprzez linki umieszczane w korespondencji mailowej wysyłanej do klienta, ale zachęca również obsługę recepcji do aktywnej sprzedaży poprzez wynagrodzenie prowizyjne.
Według Wojciecha Niesyto, partnera w funduszu Kogito Ventures, który inwestuje w Tripsomnia.com w proporcji 50/50 z grupą inwestorów prywatnych w ramach programu PFR Biznest, głównymi atutami spółki jest doświadczenie zespołu w branży turystycznej, międzynarodowy zasięg platformy oraz model sprzedaży B2B i B2C.
Wojciech Niesyto skomentował: „Wybór lokalnej atrakcji turystycznej przez klienta końcowego często poprzedzone jest zasięgnięciem opinii u osób wzbudzających zaufanie klienta, a sama transakcja musi być dla niego wygodna. Te kryteria spełnia kupno lokalnych atrakcji w recepcji hotelu za pośrednictwem aplikacji Tripsomnia.com.”
Mateusz Sewastynowicz podkreślił: „Entuzjastyczny odbiór naszej aplikacji wśród klientów oraz partnerów biznesowych pozwala nam wierzyć w to, że przy intensyfikacji wysiłków marketingowych oraz sprzedażowych w ciągu kilku lat staniemy się jednym z głównych graczy na rynkach zagranicznych.”
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Górna Austria zaprasza Polaków. Atrakcje dla całej rodziny, zimowe szlaki i zabytki UNESCO
Na początku listopada odbyło się spotkanie dla dziennikarzy z przedstawicielami Górnej…
0 Komentarzy5 Minuty