Fly.pl w nowej odsłonie

Internetowy agent turystyczny Fly.pl uruchomił nową odsłonę serwisu do rezerwacji wycieczek – stronę bardziej intuicyjną, przejrzystą i zoptymalizowaną, zgodnie z najnowszymi trendami w turystyce i sprzedaży e-commerce.

Nowa strona Fly.pl ma być prostsza w obsłudze i bardziej czytelna. W ścieżce rezerwacyjnej pojawiły się ułatwienia, zgodnie z zasadami dobrego user experience. Portal został dostosowany do aktualnych wytycznych Google’a, zyskał ponadto nową szatę graficzną i jeszcze więcej wartościowych treści.

Serwis został też dostosowany do nowych trendów w turystyce i nowych typów produktu, takich jak city breaks i coraz bardziej popularne wycieczki objazdowe. W ścieżce rezerwacyjnej pojawiły się także usługi dodatkowe, np. możliwość zarezerwowania parkingu przy lotnisku. Łatwiejsza nawigacja skraca czas wyboru oferty

Łatwiejsze porównanie hoteli

W nowym serwisie Fly.pl zostały wyeksponowane największe atuty rezerwacji w internetowym biurze agencyjnym, czyli możliwość porównania ofert różnych organizatorów. Nowa prezentacja produktu dotyczy nie tylko wyglądu strony, lecz także rozbudowania najbardziej istotnych elementów oferty, szczególnie w wersji mobilnej. Użytkownik w przejrzysty sposób widzi, który hotel jest najtańszy, jakie ma możliwości zakwaterowania i ma jasno przedstawioną kalkulację ceny na każdym kroku.

Strategia mobile first

Fly.pl odchodzi od schematu, w którym pierwszym krokiem jest budowa wersji desktopowej, a dopiero później dostosowywanie jej do urządzeń mobilnych. Zamiast okrajać produkt pod smartfony i tablety, nowa strona powstała od bardzo funkcjonalnej wersji mobilnej, która następnie została rozbudowywana pod większe ekrany.

„Nowa strona zgodnie z bieżącymi trendami jest zoptymalizowana pod urządzenia mobilne, w jeszcze większym stopniu niż poprzednia. Od dawna widzimy, jak duży potencjał ma ten kanał w perspektywie zakupów internetowych. Pracujemy nad kolejnymi udoskonaleniami, uruchomienie nowego serwisu to mocny początek zmian” – wyjaśnia Kacper Daszke, dyrektor marketingu i e-commerce Fly.pl.

Łatwość użytkowania

Strona została stworzona zgodnie z aktualnymi wymogami web-usability, czyli najwyższymi standardami pod względem łatwości użytkowania i funkcjonalności. W serwisie Fly.pl zastosowane zostały wytyczne dotyczące projektowania „przyjaznych” (user-friendly) stron internetowych. Postawiono na wizualną lekkość, nowoczesny design i przejrzystość. Serwis został wzbogacony o duże zdjęcia, dzięki którym użytkownik już na etapie wyboru wycieczki może oczami wyobraźni przenieść się na wakacje.

„Prezentowana dziś strona jest jednym z etapów zaplanowanych zmian technologicznych i wizualnych naszego serwisu. Nowa odsłona FLY.PL to nasz największy projekt, nad którym pracowaliśmy przez ostatnie miesiące. Jestem przekonany, że będzie ona krokiem milowym w dalszym rozwoju firmy” – podsumowuje Grzegorz Bosowski, prezes Fly.pl.