Tajlandia – co rok dwucyfrowy wzrost liczby gości z Polski
W 2018 roku Tajlandię odwiedziło 120 tysięcy turystów z Polski, o 14 proc. więcej niż w roku 2017. Od trzech lat Tajlandia cieszy się coraz większą popularnością, a dynamika wzrostu kształtuje się w każdym roku na poziomie dwucyfrowym..
W związku z dużym zainteresowaniem wyjazdami do Tajlandii z Europy Centralnej i Wschodniej kilka lat temu w Pradze powstało biuro Thailand Tourism Authority, które odpowiada za promocję turystyki do Tajlandii w Polsce, Czechach, Słowacji, Ukrainie, Węgrzech oraz krajach bałkańskich.
Ruedee Cheawsamoot, zastępca dyrektora regionalnego Thailand Tourism Authority, w rozmowie z przedstawicielką portalu WaszaTurystyka.pl, powiedziała: „Odkąd otworzyliśmy biuro w Pradze odnotowujemy stały wzrost liczby turystów przede wszystkim z Polski a także z Ukrainy. W tym roku tylko od 1. stycznia do końca października odnotowano już 100 tys. przyjazdów turystycznych z Polski. W związku z tym, że listopad i grudzień to najlepsze dla turystyki przyjazdowej do Tajlandii okresy, liczymy, że w tym roku znowu osiągniemy dwucyfrowy wynik przyjazdów z Polski. 15 tysięcy Polaków korzysta co roku z lotów czarterowych, a wielu mniejszych touroperatorów oferuje loty liniami rejsowymi liniami: Qatar, Emirates, Finnair, Aeroflot, Flydubai.
Jeszcze 3 lata temu Tajlandia była postrzegana głównie jako destynacja wakacyjna i plażowa, dzięki intensywnej promocji oryginalnych produktów turystycznych takich jak kuchnia, kultura, ekologia, natura, tajskie oryginalne obyczaje touroperatorzy tworzą nowe ciekawe oferty uwzgledniające różnorodność jaką oferuje Tajlandia. Najczęściej pobyt w Tajlandii trwa około 15 dni.”
Współpraca Thailand Tourism Authority z polskimi touroperatorami polega przede wszystkim na wsparciu marketingowym przy uruchamianiu i promocji nowych produktów, organizacji roadshow, kampaniach reklamowych , organizacji fam tripów dla touroperatorów.
Ruedee Cheawsamoot dodała: “W przyszłym roku stawiamy na oferowanie lepszego produktu oraz na ściślejszej współpracy z mediami oraz aktywności w mediach społecznościowych.”
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Atrakcje południowych Czech
Podczas konferencji prasowej w ubiegłym tygodniu w Warszawie, Czech Tourism wraz…
0 Komentarzy3 Minuty
21 listopada 2024
Niemcy – ojczyzna bożonarodzeniowych jarmarków
Z końcem listopada nad niemieckimi miastami zaczynają się unosić zapachy korzennych…
0 Komentarzy9 Minuty
15 listopada 2024
Rekordowe targi WTM w Londynie. Ponad 4 tys. wystawców z całego świata
W dniach 5-7 listopada 2024 roku londyńskie hale ExCeL gościły największe w historii…
0 Komentarzy2 Minuty
28 października 2024
Dubaj szykuje się na zakupowe szaleństwo
Rozrywka na żywo, koncerty gwiazd, wyjątkowe oferty i zakupowe szaleństwo w czystej…
0 Komentarzy1 Minuty
23 października 2024
Saksonia zaprasza na jarmarki bożonarodzeniowe
Saksończycy od wieków słyną z kultywowania tradycji bożonarodzeniowych. Nie bez kozery…
0 Komentarzy5 Minuty
16 października 2024
„Najlepszym środkiem promocji Korei Południowej jest K-pop”
Zwiększenie liczby polskich turystów do 30 tys. rocznie – taki cel stawia przed sobą…
0 Komentarzy4 Minuty
9 października 2024
Rekordowy wzrost zainteresowania Austrią wśród polskich turystów
0 Komentarzy3 Minuty
4 października 2024
Tabarka – w poszukiwaniu prawdziwej Tunezji
Położona tuż przy granicy z Algierią Tabarka zachwyca plażami i świetnymi warunkami do…
0 Komentarzy5 Minuty
3 października 2024
Hiszpańskie nowości Rainbow: Costa Blanca i Costa Dorada
Na lato 2025 Rainbow przygotował kilka nowych kierunków w sprawdzonych już przez Polaków…
0 Komentarzy8 Minuty