Lidl Podróże zakończył działalność
Pod 26 miesiącach działalności biuro Lidl Podróże zakończyło dzisiaj działalność.
Zespół Lidl Polska (nikt nie podpisał się imiennie) wydał dzisiaj komunikat następującej treści:
Szanowni Państwo,
Chcielibyśmy poinformować, że podjęliśmy decyzję o niekontynuowaniu projektu Lidl Podróże.
Bardzo dziękujemy za wspólny czas pełen wspaniałych podróży i wspomnień.
Zapewniamy, ze wszyscy klienci, którzy kupili wycieczkę lub ubezpieczenie w ramach Lidl-Podróże.pl,będą mogli je zrealizować zgodnie z zawartymi umowami. Każdy klient zostanie objęty opieką bezpośrednio przez organizatora wycieczki, którą wykupił. Każdy z klientów otrzyma bezpośrednio informacje za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefoniczne.
Zespół Lidl Polska
Przypomnijmy, że we wrześniu 2017 roku sieć Lidl Polska rozpoczęła pod marką Lid Podróże sprzedaż wycieczek turystycznych. Możliwości promocyjne i komunikacji z klientami firmy wydawały się na tyle ogromne, że zaufali jej poważni gracze a rynku turystycznego. Na początku Lidl Polska sprzedawał oferty pięciu touroperatorów: Exim Tours, Prestige Travel, Rainbow, Unique Moments, Volare Travel. Później rozwinął ofertę, zaczęły się pojawiać nawet tak luksusowe propozycję, jak wycieczka dookoła świata za 70 tysięcy złotych. Na starcie nie obyło się bez zgrzytu – w ofercie Lidl Podróże znalazły się wycieczki w cenie dużo niższej niż u jednego z touroperatorów i co za tym idzie, u agentów.
Założenie było takie „Każda impreza będzie w sprzedaży tylko przez cztery tygodnie. Co dwa tygodnie z gazetce Lidla będą się pokazywały wybrane oferty, cała oferta zaś jest dostępna naszej stronie internetowej.”
czytaj więcej: TUTAJ
Klientó Lidal Podróże ubezpeiczała Grupa Ubezpieczeniowa Europa
POWIĄZANE WPISY
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty
28 listopada 2024
Exim Tours podsumował sezon letni: wzrost liczby klientów o 30 proc.
Exim Tours podsumował sezon letni 2024, odnotowując blisko 30 proc. wzrost liczby…
0 Komentarzy4 Minuty
27 listopada 2024
Grzegorz Bosowski sprzedał udziały we Fly.pl inwestorowi spoza branży, pozostaje prezesem
Po 18 latach istnienia internetowe biuro podróży Fly.pl zostało sprzedane prywatnemu…
0 Komentarzy3 Minuty