Europejskie linie lotnicze Corendon zapraszają swoich agentów na VIP FAM TRIP
Agenci, którzy już współpracują z tureckim przewoźnikiem lub wpiszą się na listę agentów mogą wziąć udział w jednym z czterech wyjazdów na Turecką Riwierę, w regionie Antalyi.
Przewoźnik, który coraz większe nadzieje wiąże z polskim rynkiem, zwraca szczególną uwagę na współpracę B2B. Jednym z działań skierowanych do branży będą wyjazdy studyjne. Planowane są cztery terminy wyjazdów, w każdym może wziąć udział 40 osób. Organizatorzy zapewniają każdej z nich:
- przelot samolotem na trasie Warszawa – Antalya – Warszawa
- 3 noclegi w jednoosobowych pokojach w wersji all inclusive
- zwiedzanie hoteli, w których uczestnicy będą zakwaterowani
- udział w Gali w rybnej restauracji z żywą muzyką w porcie przy starówce w Antalyi
- niespodzianki.
Uczestnicy wyjazdów będą mieli okazje poznać hotele:
- Limak Atlantis Luxury resort
- Calista Luxury Resort
- Titanic Mardan Place
- Crystal Luxury Resort
Alpaslan Ünsal, przedstawiciel Corendon na Polskę, powiedział: „Spodziewamy się, że wyjazdy agentów po pierwsze pomogą w większej sprzedaży naszej oferty w Polsce; pod drugie – agenci dostaną komplet informacji o współpracy Corendon z GDS-api (MerlinX, Blue Vendo oraz Sykon) i możliwościach sprzedaży pakietów dynamicznych.”
Terminy wyjazdów:
- 1-4 lutego
- 8-11 lutego
- 15-18 lutego
- 22-25 lutego
Żeby wziąć udział w VIP FAM TRIP należy być agentem używającym portalu B2B przewoźnika lub zaaplikować na niego (kliknij).
Uczestnikami mogą być jedynie właściciele, dyrektorzy lub osoby zatrudnione w biurze podróży.
Chętni muszą wysłać swoje zgłoszenie na adres: [email protected]
Corendon rozszerza obecność w Polsce
Corendon to grupa, w której znajdują się zarówno Corendon Airlines, jak też siostrzane spółki – holenderska Corendon Dutch Airlines oraz latające pod maltańską banderą Corendon Airlines Europe. Linie lotnicze działają od 15 lat, początkowo – w 1997 roku – spółka Corendon zajmowała się organizowaniem imprez turystycznych. Do grupy należą też hotele w Amsterdamie, Turcji, na Ibizie i Karaibach, działające pod marką Corendon Hotels & Resorts.
W 2020 roku firma planuje wysłać do Turcji ok. 150 tys. Polaków, dodając w sezonie letnim dwa samoloty czarterowe i wchodząc na rynek pakietów dynamicznych. Obecnie oferuje połączenia z Warszawy, Katowic, Poznania, Gdańska i Wrocławia do Antalyi i z Katowic do Gazipasa oraz z Katowic do Heraklionu.
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Sara Binmahfoodh: Chcemy zmienić postrzeganie Arabii Saudyjskiej. Najlepszym sposobem na to jest podróż
Arabia Saudyjska cieszy się coraz większym zainteresowaniem polskich turystów. Budzi…
0 Komentarzy9 Minuty