Nowi eksperci poprowadzą szkolenia IGHP
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego rozpoczyna w kwietniu nowy cykl szkoleń pt. „Profesjonalny recepcjonista – kreator doświadczeń Gości i efektywny sprzedawca”. Autorami dwudniowych zajęć są branżowi eksperci Karol Weber, enjoyyourstay.pl oraz Kamil Maroszek, szkoleniowiec i aktywny hotelarz. Spotkania odbędą się w 17 miastach w całej Polsce.
Nowy cykl dwudniowych szkoleń IGHP „Profesjonalny recepcjonista – kreator doświadczeń Gości i efektywny sprzedawca” rusza w środę 1 kwietnia w Kołobrzegu. W kwietniu zajęcia odbędą się jeszcze w Gdańsku (2-3 kwietnia) oraz w Białymstoku (21-22 kwietnia). Szkolenia w miastach całej Polski potrwają do września.
Marcin Mączyński, sekretarz generalny IGHP, powiedział: “Nasza nowa propozycja to pierwsze na rynku tak obszerne kompendium wiedzy dotyczące pracy profesjonalnej recepcji. Najwyższy poziom merytoryczny zapewniają nasi eksperci, czyli dwie znane osobowości hotelarskie: Karol Weber i Kamil Maroszek.”
Uczestnicy szkolenia „Profesjonalny recepcjonista – kreator doświadczeń gości i efektywny sprzedawca” dowiedzą się m.in. jak powinna funkcjonować nowoczesna, profesjonalna i sprawna recepcja oraz jak nawiązać relację w gościem, by spełnić jego oczekiwania i kreować pozytywne doświadczenia. Poznają też klucz do sukcesu zwiększenia sprzedaży w recepcji – od pierwszej rozmowy telefonicznej do bezpośredniego spotkania z gościem. Nie zabraknie sprawdzonych w najlepszych hotelach wskazówek dotyczących obsługi gości w recepcji. Szczegóły programu są dostępne na stronie www.szkoleniaighp.com.
Propagator kultury organizacyjnej
Eksperci prowadzący szkolenia w branży hotelarskiej działają zawodowo od wielu lat. Karol Weber to absolwent Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Z branżą hotelarską związany od blisko 20 lat. Zdobywał wiedzę i doświadczenie na stanowiskach liniowych i kierowniczych w Dywizji Pokoi (Front Office, Guest Relations, Club Lounge, Housekeeping), w hotelach międzynarodowych marek – Four Seasons, InterContinental, Radisson Blu. Propagator kultury organizacyjnej opartej na rozwijaniu kapitału ludzkiego, dbałości o najwyższą jakość świadczonych usług oraz zasady „jeden zespół – wspólny cel”. Swoją wiedzą i pasją dzieli się z innymi, którym również zależy na profesjonalizacji polskiego hotelarstwa. Specjalista hoteli butikowych i luksusowych. Doradza inwestorom przy tworzeniu koncepcji hoteli, pomaga w ich otwarciach, kontroluje jakość obsługi i szkoli personel. Pasjonat podróżowania. Autor bloga enjoyyourstay.pl, gdzie jako inspektor hotelowy recenzuje i rekomenduje hotele, opisuje trendy w hotelarstwie.
Szkoleniowiec pracowników recepcji
Z kolei Kamil Maroszek ukończył Akademię Wychowania Fizycznego w Krakowie oraz rekomendowane przez IGHP studia podyplomowe „Menedżer Hotelu” w Wyższej Szkole Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej. Aktywny hotelarz z 15-letnim doświadczeniem w hotelarstwie, przez cały ten czas związany z hotelową recepcją. Pracę w hotelu rozpoczynał na rynku krakowskim, by przez Bielsko-Białą oraz Oświęcim trafić do beskidzkiej Wisły. Codzienna praca w hotelu pozwala mu na weryfikację taktyk i działań sprzedażowych w praktyce. W ramach marki SzkoleniaRecepcji.pl szkoli personel recepcji obiektów hotelowych w centralnej i południowej Polsce – od schronisk młodzieżowych, przez zajazdy i pałace, aż po niezależne hotele 3-, 4- i 5-gwiazdkowe. Pasjonat obsługi Gościa hotelowego, propagator rozpoczynania słowa “Gość” wielką literą, autor licznych artykułów dotyczących obsługi Gości oraz marketingu recepcyjnego w pismach branżowych – m.in. w “Hotelarzu”.
Na szkolenia można zapisać się online (www.szkoleniaighp.com), pisząc do biura IGHP na adres [email protected] lub dzwoniąc pod nr tel. +48 22 251 79 11, + 48 503 044 875.
Ceny dwudniowego szkolenia zaczynają się od 899 zł netto dla członów IGHP. W szkoleniach Izby mogą brać udział wszyscy związani z branżą hotelarską. Nie trzeba być pracownikiem podmiotu zrzeszonego w IGHP.
POWIĄZANE WPISY
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty