Indywidualni klienci Marriott odwołają rezerwację i otrzymają zwrot

Komunikat sieci Marriott wysłany do klientów indywidualnych informuje, że sieć zmieniła tymczasowo politykę odwoływania rezerwacji, w reakcji na epidemię wirusa COVID-19.
Marriott dostosowuje swój regulamin do sytuacji związanej z wirusem COVID-19, szczególnie w części regulującej możliwość odwoływania dokonanych rezerwacji. Goście indywidualni, którzy zarezerwowali nocleg za przedpłatą do 30 kwietnia 2020 roku mogą odwołać przyjazd i otrzymać zwrot kosztów, pod warunkiem, że podejmą decyzję do 24 godzin przed przyjazdem do hotelu.
Nowe rezerwacje w Marriott też można odwołać
Klienci indywidualni, którzy dokonują nowych rezerwacji do 30 kwietnia 2020 będą mogli je odwołać lub zmienić bez ponoszenia kosztów, do 24 godzin przed zaplanowanym przyjazdem.
„Z czujnością i 24 godziny na dobę monitorujemy sytuację z rozprzestrzenianiem się COVID-19 na świecie i podejmujemy niezbędne środki bezpieczeństwa. Nasze obiekty dostosowują się do zaleceń WHO oraz organów odpowiedzialnych za przeciwdziałanie epidemii, dbając o bezpieczeństwo gości” – poinformował prezes firmy w komunikacie.
Czytaj także: Costa Cruises zawiesza wszystkie rejsy na świecie
POWIĄZANE WPISY
17 grudnia 2025
Nowe przepisy dotyczące imprez turystycznych. Touroperatorzy zyskają łatwiejszy dostęp do gwarancji ubezpieczeniowej
Podpisano nowelizację ustawy o imprezach turystycznych, która ułatwi touroperatorom…
0 Komentarzy4 Minuty
17 grudnia 2025
Itaka Złotym Partnerem V Gali Waszej Turystyki
9 stycznia w hotelu Renaissance Warsaw Airport odbędzie się V Gala Waszej Turystyki,…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Gąsiory Turystyki 2025 przyznane! Poznajcie młode talenty polskiej branży turystycznej
W drugiej edycji konkursu Gąsiory Turystyki ponownie nagrodziliśmy nowe talenty branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 grudnia 2025
IGHP: listopad 2025 z lepszymi wynikami niż rok temu
Wyniki hoteli w listopadzie 2025 roku były wyższe niż w analogicznym okresie ubiegłego…
0 Komentarzy4 Minuty
8 grudnia 2025
Fly.pl partnerem V Gali Waszej Turystyki
9 stycznia 2026 roku w Warszawie odbędzie się V Gala Waszej Turystyki, podczas której…
0 Komentarzy1 Minuty
8 grudnia 2025
XII Gremium Ekspertów Turystyki w Wałczu: edukacja jako klucz do przyszłości branży
W dniach 2-3 grudnia 2025 roku Centralny Ośrodek Sportu w Wałczu był gospodarzem XII…
0 Komentarzy5 Minuty
5 grudnia 2025
Wesprzyj naszą aukcję charytatywną. Zgłoś przedmiot i pomóż najmłodszym w trakcie V Gali Waszej Turystyki
Podczas kolejnej edycji Gali Waszej Turystyki, która odbędzie się 9 stycznia 2026 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
27 listopada 2025
Biuro Rainbow podsumowało III kwartał 2025 roku. Blisko 13 proc. wzrostu przychodów, nowe hotele i większa flota
Po udanym III kwartale 2025 roku Rainbow zapowiada dalszy rozwój. Spółka zwiększa skalę…
0 Komentarzy4 Minuty
24 listopada 2025
IGHP: Październik przyniósł stabilne wyniki w polskich hotelach
Obłożenie hoteli w Polsce w październiku 2025 roku utrzymało się na stabilnym poziomie, a…
0 Komentarzy3 Minuty










